واکنش سرلشکر باقری به حادثه انفجار کرمان/ به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند!


واکنش سرلشکر باقری به حادثه انفجار کرمان/ به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند!

اقتصادنیوز: رئیس ستادکل نیروهای مسلح در واکنش به حادثه کرمان نوشت: دشمن قصد دارد تا به زعم خود ملت ایران را از ادامه راه شهیدان دچار تردید کنند و میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

خبر مرتبط
جنایت کرمان موجب ترس و عقب نشینی از انقلاب نخواهد شد

اقتصادنیوز: در پی حادثه تروریستی انفجار در گلزار شهدای کرمان، محمد شریعتداری وزیر کار در دولت روحانی پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ • أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

در چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دست‌های خبیث عُمّال استکبار بار دیگر جنایت دیگری را رقم زدند و با دو انفجار تروریستی در مسیر زائران آن شهید در گلزار شهدای کرمان، جمعی از هموطنان را به شهادت رساندند.

خبر مرتبط
دستور فوری قالیباف در پی حادثه انفجار کرمان/ شناسایی عاملان ترور فوری انجام شود

اقتصادنیوز: رئیس مجلس در واکنش به حادثه کرمان در پیامی تاکید کرد: لازم است نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه خونین اقدام کنند.

در این اقدام بزدلانه، دشمن که از رویارویی آشکار با جمهوری اسلامی ایران، زبون و درمانده شده است، با توسل به برخی مزدوران و اجیرشدگان دست‌نشانده، مردم بی‌دفاع ایران اسلامی را که برای ابراز ارادات به سرباز و فدایی شهید خود به سوی گلزار شهدای کرمان روانه بودند، به شهادت رساندند تا به زعم خود ملت ایران را از ادامه راه شهیدان دچار تردید کنند و میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند، اما تجربه چهار دهه گذشته همواره آرزوی‌های وهم‌آلود دشمنان را باطل کرده و پیوند حاکمیت و ملت نشان داده، در پیمودن راه نورانی امام خمینی (ره) و تبعیت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ذره‌ای تردید به خود راه نخواهند داد.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت جان‌باختگان این حادثه به رهبر معظّم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های شهدا و ملت شریف ایران، برای مجروحان این حادثه آرزوی صحت و سلامتی می‌نمایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ برافراشته شدن پرچم فلسطین در دانشگاه هارواد