بهنوش طباطبایی فرشته شد / عکس باورنکردنی خانم بازیگر! + عکس


بهنوش طباطبایی فرشته شد / عکس باورنکردنی خانم بازیگر! + عکس

بهنوش طباطبایی عکس جدیدی همراه با بال های فرشته منتشر کرد. استایل زمستانی دخترانه خانم بازیگر حسابی در بین...

بهنوش طباطبایی فرشته شد / عکس باورنکردنی خانم بازیگر! + عکس

بهنوش طباطبایی عکس جدیدی همراه با بال های فرشته منتشر کرد. استایل زمستانی دخترانه خانم بازیگر حسابی در بین کاربران اینستاگرام طرفدار پیدا کرده است. بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

عکس جدید بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی فرشته شد / عکس باورنکردنی خانم بازیگر! + عکس

تحصیلات بهنوش طباطبایی

فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می باشد که در ۲۲ سالگی با سریال مسافری از هند به شهرت رسید. او حالا بیشتر بعنوان استاد رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور تدریس می کند.

دوستی بهنوش طباطبایی با مهراوه شریفی نیا

بعد از اینکه دوران ابتدایی با مهراوه شریفی نیا همکلاسی بود بخاطر بازی او در فیلم دزد و عروسک ها در سال ۱۳۶۸ به بازیگری علاقمند شد. با اصرار و پافشاری ها زیاد در نهایت توانست سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۲ ساله بود در مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان دوره بازیگری را شروع کرد.

علت جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی در اسفند ۱۳۸۹ وقتی ۲۹ ساله بود با همکار بازیگر خود مهدی پاکدل ۳۰ ساله زندگی مشترک خود را شروع کردند. رابطه این زوج هنری پس از ۵ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۴ به طلاق ختم شد و این دو در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند. عدم تفاهم و بحث های مداوم طولانی و بی نتجیه باعث شد سرانجام تصمیم به جدایی بگیریم.

خواننده مورد علاقه بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی صبور و کم حرف است، اوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می کند، عاشق سفر و رنگ مورد علاقه اش آبی است. آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم