ایلان ماسک مجبور به عقب‌نشینی شد/ قالب متفاوت ایکس را ببینید


ایلان ماسک مجبور به عقب‌نشینی شد/ قالب متفاوت ایکس را ببینید

دیجیاتو نوشت: ایکس چند ماه قبل، نمایش عنوان لینک‌های خبری را متوقف کرده بود، اما این شبکه اجتماعی اکنون آن‌ها را با فرمت جدیدی بازگردانده است.

کاربران نسخه وب شبکه اجتماعی ایکس، اکنون عنوان اخبار و صفحات وب را روی تصاویر مربوط به آن‌ها تماشا می‌کنند. با این حال، همچنان مشکلاتی در آن وجود دارد. به‌عنوان مثال، اگر یک عنوان خیلی طولانی باشد، به‌طور کامل نمایش داده نخواهد شد و همچنین اندازه آن بسیار کوچک است. بااین‌حال، نسبت به نحوه نمایش قبلی که در آن فقط آدرس وب‌سایت روی تصاویر دیده می‌شد، یک پیشرفت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

همچنین لینک وب‌سایت اکنون در بخش جدیدی، بین تصویر و دکمه‌های مربوط به لایک یا به‌اشتراک‌گذاری نمایش داده می‌شود.

ایلان ماسک مجبور به عقب‌نشینی شد/ قالب متفاوت ایکس را ببینید

ایکس اولین‌بار در تابستان امسال نمایش عنوان لینک‌های خبری را متوقف کرد، زیرا «ایلان ماسک» فکر می‌کرد که این کار باعث می‌شود پست‌ها بهتر دیده شوند. او همچنین ضمن اعلام این تغییر از خبرنگاران خواسته بود تا محتواهای خود را به‌طور مستقیم در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

در نهایت باید اشاره کرد که هرچند نشریاتی از جمله ورج به اضافه‌شدن این قابلیت برای نسخه وب ایکس اشاره کرده‌اند، اما ظاهراً هنوز برای تمام کاربران ارائه نشده است. همچنین در نسخه‌های اندروید و iOS شبکه اجتماعی ایکس این دو تغییر هنوز مشاهده نشده است.

ایکس در چند وقت گذشته به‌خاطر اختلاف ایلان ماسک و تبلیغ‌کنندگان این شبکه اجتماعی مسیر پر پیچ‌وخمی را طی کرده است. چت‌بات Grok احتمالاً مهم‌ترین ویژگی این شبکه اجتماعی است که ماه گذشته در دسترس کاربران سرویس پریمیوم پلاس آن قرار گرفت. بااین‌وجود، روز گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کند ارزش شبکه اجتماعی X به یک‌سوم رقم خرید ایلان ماسک، یعنی ۴۴ میلیارد دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1856757

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید