ایلان ماسک با تغییر سیاست‌های خود در ایکس، عقب‌نشینی کرد


ایلان ماسک با تغییر سیاست‌های خود در ایکس، عقب‌نشینی کرد

ایتنا - ایلان ماسک در تابستان امسال نمایش عنوان لینک‌های خبری را متوقف کرد و از خبرنگاران نیز درخواست کرد تا محتوای خود را به‌طور مستقیم در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.


ایلان ماسک در تابستان امسال با هدف بهتر دیده شدن پست‌ها در پلتفرم ایکس، نمایش عنوان لینک‌های خبری را متوقف کرد، اما با شکست این سیاست، این شبکه اجتماعی اکنون آن‌ها را با فرمت جدیدی بازگردانده است و ماسک مجبور به عقب‌نشینی شد.

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان و مدیرعامل پلتفرم X (توییتر سابق) در تابستان امسال با تغییر در این شبکه اجتماعی با هدف بهتر دیده شدن پست‌ها، نمایش عنوان لینک‌های خبری را متوقف کرد و از خبرنگاران نیز درخواست کرد تا محتوای خود را به‌طور مستقیم در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اما با شکست این پروژه و پایین آمدن نرخ بازدید پست‌ها، ایلان ماسک به ناچار تغییر موضع داد و شبکه را به حالت قبل بازگرداند.

کاربران نسخه وب شبکه اجتماعی ایکس، اکنون عنوان اخبار و صفحات وب را روی تصاویر مربوط به آن‌ها تماشا می‌کنند. هرچند همچنان مشکلاتی در آن وجود دارد و به‌عنوان مثال، اگر یک عنوان خیلی طولانی باشد، به‌طور کامل نمایش داده نخواهد شد و اندازه آن نیز بسیار کوچک است.

البته راه‌اندازی مجدد این قابلیت تنها برای نسخه وب ایکس بوده و هنوز برای تمام کاربران ارائه نشده است و در نسخه‌های اندروید و iOS شبکه اجتماعی ایکس این دو تغییر مشاهده نشده است.

ایلان ماسک با تغییراتی که در طول مدیریت خود بر شبکه اجتماعی توییتر یا ایکس اعمال کرده، باعث نارضایتی بسیاری از کاربران در این پلتفرم شده و طبق گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد ارزش شبکه اجتماعی X به یک‌سوم رقم خرید ایلان ماسک، یعنی ۴۴ میلیارد دلار رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)