وزیر کشور: برخی از عوامل درگیر با جنایت تروریستی کرمان دستگیر شدند


وزیر کشور: برخی از عوامل درگیر با جنایت تروریستی کرمان دستگیر شدند

وزیر کشور گفت: با توانمندی دستگاه‌های اطلاعاتی ما سرنخ‌های بسیار خوبی درخصوص جنایت تروریستی کرمان پیدا شده و بخشی از افرادی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شده‌اند که اطلاعات کامل آن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی به استحضار مردم خواهد رسید.

وزیر کشور: برخی از عوامل درگیر با جنایت تروریستی کرمان دستگیر شدند

به گزارش راهبرد معاصر، احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط تلفنی با شبکه خبر سیما ضمن تسلیت مجدد جنایت تروریستی کرمان، گفت: مراسم بزرگداشت یاد شهدا با حضور ریاست محترم جمهور و مردم برقرار شد. پیکرهای پاک شهدا هم اکنون در مسیر انتقال گلزار شهدای کرمان هستند.

وی افزود: تقریبا از تعداد ۸۸ شهیدی که اعلام شده نزدیک به ۵۴ نفر از این عزیزان زن و ۳۴ نفر مرد هستند. در میان شهدا، حدود ۱۲ نفر شهید مهاجرین افغانستانی داریم و از این تعداد شهدا تعداد ۱۰ نفر زیر ۱۰ سال و ۳۰ نفر نیز، زیر ۱۸ سال سن دارند. تعداد ۵۴ نفر از این شهدا در گلزار شهدای کرمان تدفین و برخی دیگر برای تدفین به شهرهای خود منتقل خواهند شد.

وحیدی گفت: مراسم تشییع و وداع با شهدای جنایت تروریستی کرمان در سایر شهدا بنابر اطلاعات مقامات محلی اعلام و برگزار خواهد شد که برخی از آن امروز اجرا خواهد شد و برخی نیز پس از انتقال پیکرهایشان به شهرهای خود انجام می‌شود.

رئیس شورای امنیت کشور اظهار کرد: با توانمندی دستگاه‌های اطلاعاتی ما سرنخ‌های بسیار خوبی پیدا شده و بخشی از افرادی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شده‌اند که اطلاعات کامل آن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی به استحضار مردم خواهد رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز کار در کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی است و به موقع اطلاع رسانی خواهند کرد. با عنایت خدا و با قدرت و سرعت عمل به موقع جریانات تروریستی امروز مورد حمایت رژیم‌های تروریست‌پرور هستند در چنگال قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران هستند و با سرعت با آن‌ها برخورد خواهد شد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان