مهلت دریافت کارت آزمون صلاحیت حرفه‌ای از امروز آغاز شد


مهلت دریافت کارت آزمون صلاحیت حرفه‌ای از امروز آغاز شد

به گزارش میگنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 12 دی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت خواهد بود و...

مهلت دریافت کارت آزمون صلاحیت حرفه‌ای از امروز آغاز شد
به گزارش میگنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 12 دی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...)نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
لازم به ذکر است؛‌ آزمون صبح روز جمعه 15 دی‌ماه در 35 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و دَربهای ورود به جلسه آزمون نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَربهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.




بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مطالعه گروهی چیست و چه مزایای دارد؟