7 ساعت عملیات نفسگیر برای نجات جان مرد جوان بعد از برق گرفتگی در برف و کولاک


7 ساعت عملیات نفسگیر برای نجات جان مرد جوان بعد از برق گرفتگی در برف و کولاک

حوادث رکنا: عملیات نجات مصدوم برق گرفتگی در شهرستان خاروانا در شرایط سخت برف و کولاک نجات با موفقیت تمام شد.

به گزارش رکنا، وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲۲:۲۷ دیشب پانزدهم دی ماه ۱۴۰۲ گزارشی مبنی بر برق گرفتگی جوان ۲۶ ساله به دیسپچ مرکز پیام اورژانس مخابره شد،که سریعا کارشناسان اورژانس به محل حادثه رهسپار شدند.

وی افزود: کارشناسان اعزامی در مسیر، مصدوم را از خودروی شخصی پاترول تحویل گرفته و به داخل کابین آمبولانس اورژانس انتقال و اقدامات درمانی را شروع کردند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به علت بازگشت سریع اورژانس خاروانا به محل خدمت و آمادگی با توجه به برف و کولاک، مصدوم مقابل پایگاه جوشین قلعه تحویل اورژانس جوشین قلعه شد.

وی تصریح کرد؛ با توجه به برف و کولاک و لغزندگی جاده، از راهداری جهت باز کردن محور درخواست کمک شد و با حضور به موقع عوامل راهداری مسیر بازگشایی و مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان علامه جعفری ورزقان انتقال یافت.

شادی نیا تاکید کرد؛ سروش بهرام نژاد کارشناس اعزامی اورژانس گفت، مصدوم ۲۶ ساله که به دنبال برق گرفتگی دچار بی حسی و آسیب دست چپ شده بود تحت اقدامات فوریتهای پزشکی به بیمارستان ورزقان انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت ساعت ۵:۳۰صبح شانزدهم دی ماه به اتمام رسید.


7 ساعت عملیات نفسگیر برای نجات جان مرد جوان بعد از برق گرفتگی در برف و کولاک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلال بیش فعالی حتی در 50 سالگی