معاون رئیس جمهور: دولت با سعه صدر پذیرای همه دیدگاه‌هاست


معاون رئیس جمهور: دولت با سعه صدر پذیرای همه دیدگاه‌هاست

«یکی از کار‌هایی که دولت برای گسترش شرکت در انتخابات و افزایش رقابت در دستور کار قرار داده است فعال کردن احزاب و استفاده حداکثری برای افزایش مشارکت است.»

محسن منصوری درباره جلسه اخیر رئیس‌جمهور با دبیران کل احزاب کشور و اثرات چنین نشست‌هایی در افزایش مشارکت در انتخابات گفت: آقای رئیس‌جمهور در همه سفر‌های استانی خود، در بازدید‌ها و برنامه‌ها جلساتی را با همه فعالان حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارند.

به گزارش ایلنا، معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: ما معتقدیم این دولت آغوشش برای شنیدن نظرات مختلف باز است. پذیرای حرف منتقدین است و به لطف خدا موضع رئیس‌جمهور و هیات دولت در مواجهه با همه نخبگان، چه احزاب و گروه‌های سیاسی و چه فعالان اجتماعی این است که دولت کاملا با سعه صدر برخورد می‌کند و پذیرای دیدگاه‌ها و نظرات است.

وی یادآور شد: بعضی از جلسات اطلاع‌رسانی می‌شود، مانند جلسه‌ای که چند روز گذشته آقای رئیس‌جمهور خدمت عزیزان بودند، بعضی از جلسات هم رسانه‌ای نمی‌شود. گاهی جلسات محدودتر و گاهی وسیع‌ترو با تعداد بیشتری برگزار می‌شود.

منصوری بیان کرد: نشست و برخاست با چهره‌های مختلف سیاسی و شنیدن دیدگاه‌ها و نظرات عزیزان در دستور کار دولت است و در اداره کشور و تدبیر امور این دیدگاه‌ها و نظرات اعمال و استفاده می‌شود. این برنامه‌ها ان‌شاالله ادامه پیدا می‌کند و این جزو برنامه‌های مستمر آقای رئیس‌جمهور است.

وی تاکید کرد: یکی از کار‌هایی که دولت برای گسترش شرکت در انتخابات و افزایش رقابت در دستور کار قرار داده است فعال کردن احزاب و استفاده حداکثری آن‌ها برای افزایش مشارکت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعلام لیست ائتلاف امناء برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران