تعمیرات اساسی واحد شماره 3 نیروگاه شهید رجایی رو به پایان است


رکنا: مدیرتعمیرات ابزاردقیق نیروگاه بخار شهید رجایی از ادامه روند تعمیرات اساسی واحد شماره ۳ بخاری این نیروگاه خبر داد.

به گزارش رکنا ازقزوین، سید مهدی هاشمی نژاد در خصوص آماده سازی تجهیزات ابزاردقیقی واحد شماره ۳ بخاری اظهار داشت : با گذشت ۸۶ روز از فرآیند تعمیرات اساسی واحد شماره سه ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه ، متخصصان این امور با انجام بازدیدها، اجرای انواع تست ها و تعمیرات تجهیزات ابزاردقیقی، در آماده سازی این واحد برای تولید برق پایدار به ویژه در ایام پیک تابستان ۱۴۰۳ مشارکت داشته اند.

مدیر امور تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه بخار افزود: در این دوره از تعمیرات در دو بخش آنالوگ و دیجیتال حدود ۷۶۰ فعالیت نسبت به سال های گذشته افزایش فعالیت های تعمیراتی داشته ایم و درحال حاضر ۲۶۵۰فعالیت تعمیراتی از سوی متخصصان این امور در حال انجام است .

مدیر امور تعمیرات ابزاردقیق نیروگاه بخار با بیان دیگر اقدامات این امور در انجام تعمیرات واحد شماره سه بخاری، تصریح کرد: تست و تنظیم سوئیچ های دما،فشار واختلاف فشار،فلوسوئیچ ها،لول سوئیچ ها،لیمیت سوئیچ ها،ویبریشن سوئیچ ها،بازدید وسرویس فلیم دتکتورها وجرقه زنهای طبقه ی مشعلها نیز توسط پرسنل این امور انجام شده و یا درحال انجام است.

مدیر امور تعمیرات ابزار دقیق بیان داشت: همچنین از مهم ترین فعالیت های تعمیراتی، تست و تنظیم کارت های سیستم های ucs و AV5 ، تست و تنظیم گیجهای فشار طبقات مشعلها و پوزیشن ترانسمیترهای والوهای بای پاس و بازدید و تمیزکاری لیمیت سوییچ های شات آف والوهای سوخت از سوی متخصصان این امور در حال انجام است.

وی در پایان اظهار داشت : از دیگر اقدامات این امور تست و تنظیم تمپرچر المنت ها،ترموکوپلها، پیک آپهای ویبریشن توربین و ژنراتور،ترانسمیترهای فشار ودما،فلوترانسمیترها،لول ترانسمیترها،سرویس و تمیزکاری منابع تغذیه و کارت های رله روم و...، از سوی متخصصان توانمند این امور انجام شده و یا درحال انجام می باشد.

با پایان تعمیرات اساسی واحد شماره ۳ بخاری، ۲۵۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق شبکه سراسری افزوده می شود.

منبع: روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی
لیلا بیگدلی/قزوین

تعمیرات اساسی واحد شماره 3 نیروگاه شهید رجایی رو به پایان است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان