ساعت بازی ایران و اندونزی مشخص شد !


ساعت بازی ایران و اندونزی مشخص شد !

فوتبال ایران و اندونزی / ساعت فوتبال ایران و اندونزی / زمان بازی ایران و اندونزی / ساعت بازی ایران و اندونزی / ساعت بازی دوستانه ایران و اندونزی

بازی ایران و اندونزی کی هست ؟

دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و اندونزی پیش از شروع جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد.

تاریخ بازی ایران و اندونزی

تاریخ بازی ایران و اندونزی سه شنبه 19دی 1402 است.

ساعت بازی ایران و اندونزی مشخص شد !

ساعت بازی ایران و اندونزی

ساعت بازی ایران و اندونزی 17:00 به وقت ایران خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه 19 دی، آخرین بازی تدارکاتی خود را قبل از حضور در جام ملت‌ها مقابل اندونزی‌ پشت درب‌های بسته برگزار می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران فردا به اردوی خود در جزیره کیش خاتمه می‌دهد و ملی‌پوشان ظهر فردا 18 دی راهی دوحه خواهند شد، تا برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده شوند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تیم ایران روز سه‌شنبه 19 دی، آخرین بازی تدارکاتی خود را قبل از حضور در جام ملت‌ها مقابل اندونزی برگزار می‌کند.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که امیر قلعه‌نویی دوست ندارد، هیچ اطلاعاتی از آن بیرون برود و به همین خاطر تصمیم به برگزاری آن پشت درهای بسته گرفته است.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، ملی‌پوشان ایران، از فردا شب (قبل از بازی با اندونزی) به اردو می‌روند و روز سه‌شنبه نیز پشت درب‌های بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران با اندونزی دیدار خواهند کرد.

در دوره قبلی جام ملت‌های آسیا، نیز چنین اقدامی را کارلوس کی‌روش صورت داد و با کشیدن پارچه‌های سیاه رنگ دور زمین تمرین ، شاگردانش را از دید عموم مخفی نگه داشت.

حالا قلعه‌نویی نیز برای آنکه اطلاعاتی از تیمش در قطر بیرون نرود، تصمیم به مخفی کردن تیم ملی گرفته و بازی با اندونزی نیز با همین شرایط ویژه برگزار می‌شود.

اولین بازی بین این دو تیم در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۴۵ از سری مسابقات بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶ برگزار شد که با نتیجه ۱ بر ۰ به سود تیم ملی ایران تمام شد.

بهترین برد تیم ملی ایران در برابر تیم ملی اندونزی کسب نتیجه ۴ بر ۱ میباشد که در سال ۱۳۹۰ حاصل شده است.

تیم ملی ایران تجربه کسب برد در سه بازی متوالی در برابر تیم ملی اندونزی را دارد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت