این یک شوک خواهد بود ؛ درخواست اعلام ارقام واقعی تلفات در اوکراین


 این یک شوک خواهد بود ؛ درخواست اعلام ارقام واقعی تلفات در اوکراین

وزیر کشور سابق اوکراین گفت: "انتشار تعداد تلفات واقعی نیروهای مسلح اوکراین برای اوکراینی ها شوک خواهد بود."

به گزارش اسپوتنیک، "یوری لوتسنکو" در کانال یوتیوب "دایرکت" اعلام کرد:" من معتقدم که آنها باید تعداد کشته شدگان اوکراینی را نام ببرند. من می دانم که آنها این را نمی خواهند و این موضوع جدی گرفته می شود. بله، این یک شوک خواهد بود."
به گفته وی، نیروهای مسلح اوکراین ماهانه چند ده هزار نظامی را از دست می دهند و به همین دلیل است که ارتش اوکراین پیشنهاد بسیج 500 هزار نفری را داده است. او معتقد است که رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی موظف است حقیقت را در مورد وضعیت تلفات در جبهه برای اوکراینی ها فاش کند.
پیش از این، ولادیمیر زلنسکی گفته بود که ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین با او تماس گرفته تا نیم میلیون نفر دیگر را بسیج کند. در پایان ماه دسامبر، مقامات لایحه بسیج را به رادا ارائه کردند. در این لایحه پیشنهاد شده است، خدمت اجباری، تعویق برای معلولان گروه سوم، الزام مشمولان خدمت اجباری به ثبت نام در حساب الکترونیکی، معاینه پزشکی و حضور در هنگام فراخواندن به اداره ثبت نام و سربازی در زمان و مکان مشخص شده، لغو شوند.
طبق این لایحه، سقف سنی بسیج از 27 سال به 25 سال کاهش می یابد. رای گیری این قانون در اولین قرائت در تاریخ 10 تا 12 ژانویه انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی