نتانیاهو بازنده انتخابات آینده در اراضی اشغالی


نتانیاهو بازنده انتخابات آینده در اراضی اشغالی

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نشان می‌دهد در صورت برگزاری انتخابات کنست رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو شکست خورده و جای خود را به اپوزیسیون می‌دهد.

نتانیاهو بازنده انتخابات آینده در اراضی اشغالی

به گزارش راهبرد معاصر ،‌نتایج تازه‌ترین نظرسنجی که یکشنبه شب منتشر شد، نشان می‌دهد که در صورت برگزاری انتخابات کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم شکست خورده و جای خود را به اپوزیسیون می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، این نظرسنجی که شبکه "کان" رژیم صهیونیستی منتشر کرده، نشان می‌دهد که رتبه بنی گانتس وزیر جنگ پیشین و از چهره‌های شاخص اپوزیسیون، مجددا در نظر سنجی‌ها افزایش پیدا کرده و توانسته نتانیاهو را با فاصله زیاد پشت سر بگذارد.

براساس نظرسنجی شبکه کان رژیم صهیونیستی، در صورتی که انتخابات پارلمانی (کنست) در سرزمین‌های اشغالی برگزار شود، حزب «اردوگاه دولتی» به رهبری گانتس خواهد توانست به تنهایی ۳۳ کرسی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را کسب کند، درحالی که حزب لیکود به ریاست نتانیاهو، تنها خواهد توانست ۲۰ کرسی را به دست آورد، درحالی که این میزان پیش از آغاز طوفان الاقصی ۲۶ کرسی بوده است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که حزب یش عَتید به معنای «آینده‌ای هست» به ریاست «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز در صورت برگزاری انتخابات ۱۴ کرسی کسب خواهد کرد.

حزب شاس به رهبری «آریه درعی» از احزاب کنونی ائتلافی با حزب لیکود و دولت کنونی رژیم صهیونیستی و حزب «اسرائیل بیتینو» (اسرائیل خانه ماست) به رهبری آویگدور لیبرمن وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی، هر یک ۱۰ کرسی را از آن خود خواهد کرد.

براساس این نظرسنجی در صورت برگزاری انتخابات در سرزمین‌های اشغالی، حزب «عتسماه یهودیت» [قدرت یهود]به رهبری ایتامار بن گویر، وزیر «امنیت داخلی» رژیم صهیونیستی نیز ۸ کرسی را از آن خود خواهد کرد.

احزاب اتحاد یهودیت توراتی (یهدوت هتوراه) ائتلافی از دو حزب سنت‌گرای یهودی آگودات اسرائیل و دگل تورات به رهبری «اسحاق گلدکنوف» و «موشه گافنی» ۸ کرسی، حزب راعام به رهبری «منصور عباس» ۵ کرسی، حزب «خدش تعال» به رهبری احمد الطبیبی، حزب «صهیونیسم مذهبی» به رهبری بزالل اسموتریچ وزیر تندرو و افراطی دارایی کنونی کابینه نتانیاهو و حزب «میرتس» به رهبری «زهاوا گالون» هر یک ۴ کرسی کسب خواهند کرد.

به دنبال طوفان الاقصی و ناتوانی رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو برای آزادی اسرای اسرائیلی، مقبولیت بی بی در محافل سیاسی صهیونیست به شدت کاهش یافته و بسیاری آینده سیاسی وی را تاریک ارزیابی می‌کنند./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افشای جنایت بی سابقه نظامیان اسرائیل در غزه+ عکس