احمدی نژاد به دنبال کاندیداتوری در انتخابات 1404 است


احمدی نژاد به دنبال کاندیداتوری در انتخابات 1404 است

رکنا سیاسی : عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: به نظر می‌رسد محمود احمدی‌نژاد به دنبال کاندیداتوری انتخابات 1404 ریاست جمهوری است . او می‌خواهد تا چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری سکوت خود را ادامه دهد و مانند دوره قبل با اینکه می‌داند ردصلاحیت می‌شود.

بخشی از گفت وگو خبرآنلاین با حجت الاسلام عباس امیری فر ، عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم را می خوانید :

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم که این روزها از منتقدان رئیس جمهور پیشین است، تاکید دارد«سکوت احمدی نژاد ناجوانمردانه است . »

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم درباره سکوت احمدی نژاد در مورد حادثه کرمان گفت : درباره حادثه کرمان حتی دشمنان خارجی ما اظهار تأسف کردند. لذا این کمال ناجوانمردانه بودن است و باید در مورد احمدی‌نژاد شک کرد که چه آدمی است در مورد مسئله به این مهمی که در خانواده خودمان اتفاق افتاده سکوت کرده است. این اقدام احمدی‌نژاد قابل توجیه نیست و از طرفی همین موارد نشان‌دهنده این نکته است که احمدی‌نژاد حال و هوای گذشته را ندارد.

البته به نظر می‌رسد که می‌خواهد تا چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری1404 سکوت خود را ادامه دهد و مانند دوره قبل با اینکه می‌داند ردصلاحیت می‌شود، مجدداً می‌آید، صحبت‌های می‌کند و باز دنبال کارش می‌رود. در حالی که اخبار حاکی از آن است که بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند، احمدی‌نژاد برای شرکت در نشستی پیرامون آب به گواتمالا می‌رود و هیچ حرفی از مردم مظلوم غزه نمی‌زند و یا در مورد شهدای کرمان نیز وضعیت به همین ترتیب است، هیچ انسان متعهدی به خودش اجازه نمی‌دهد که برابر این جنایت عظیم سکوت کند.

وی در خصوص رد صلاحیت احمد علیرضابیگی در انتخابات مجلس اظهار کرد : یکی از دلایل ردصلاحیت احمد علیرضابیگی رابطه با احمدی‌نژاد، بقایی، مشایی و جریان انحرافی بود.

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم در ادامه گفت : احمدی‌نژاد این نامزد (علیرضابیگی ) را به سقوط کشاند، علیرضا بیگی آدم بدی نبود اما احمدی‌نژاد به نحوی او را تربیت کرده که بدتر از مشایی و بقایی است، علیرضابیگی سوابق خوبی داشت اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که محو احمدی‌نژاد شد و در نهایت سرنوشت او به اینجا رسید که ردصلاحیت شد.


احمدی نژاد به دنبال کاندیداتوری در انتخابات 1404 است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج