اظهارات جنجالی وزیر اسرائیل درباره اسکان صهیونیست‌ها در غزه


اظهارات جنجالی وزیر اسرائیل درباره اسکان صهیونیست‌ها در غزه

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی می‌گوید صهیونیست‌ها باید در غزه ساکن شوند.

اظهارات جنجالی وزیر اسرائیل درباره اسکان صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش راهبرد معاصر، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم باید برای همیشه نوار غزه را کنترل کند و خواستار شهرک سازی برای صهیونیست در نوار غزه شد.

براساس گزارش الجزیره، وزیر صهیونیست طی یک مصاحبه تلویزیونی ادعا کرد: اسرائیل بدون حضور غیرنظامی قادر به کنترل دائمی غزه نخواهد بود تا تروریسم جایی برای رشد نداشته باشد.

او مردم فلسطین را تروریست خوانده و مدعی شد: ببینید چرا جنین و طولکرم به پایتخت‌های تروریسم تبدیل شده اند. زیرا هیچ شهرک یهودی در آنجا وجود ندارد.

اسموتریچ همیشه اظهارات افراطی داشته است که آخرین آن چند روز پیش بود که او با ایتامار بن غفیر وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها درباره لزوم آواره کردن ساکنان غزه، اشغال مجدد نوار و شهرک سازی در آنجا صحبت کرد.

اظهارات افراطی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی حتی فلسطینیان در کرانه باختری را نیز هدف قرار داد، زیرا اسموتریچ در اواخر نوامبر گذشته گفت که «دو میلیون نازی» در کرانه باختری وجود دارد.

مقامات صهیونیست طی این چند ماه جنگ علیه غزه دیدگاه‌های اصلی خود را بیان کردند. حتی یک مقام صهیونیست خواستار حمله هسته‌ای به غزه شد. این اظهارات به قدری تند است که صدای حامیان رژیم صهیونیستی را درآورده است./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی بهاره رهنما از اکسسوری عجیب ولی شیک صورتش/ خیلی شبیه عینکه ولی شیشه نداره!+عکس