ریزش آوار در شهرک ولیعصر با یک کشته و دو مجروح


ریزش آوار در شهرک ولیعصر با یک کشته و دو مجروح

رئیس سازمان اورژانس تهران از ریزش آوار در شهرک ولیعصر خبر داد.

ریزش آوار در شهرک ولیعصر با یک کشته و دو مجروح

به گزارش راهبرد معاصر، محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: حوالی ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه امروز (دوشنبه) ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان حیدری شهرک ولیعصر به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد. با اعلام این خبر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

متاسفانه تا این لحظه دو نفر جان باختند و ۳ نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی انتقال یافتند.

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی نیز در این خصوص گفت: در مجاورت ساختمان سه طبقه که ملکی قدیمی بود، به عمق یک متر و به وسعت ۲۰۰ متر گودبرداری شده بود.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان همزمان با ایمن سازی محل حادثه، در لحظات اول دو خانم ۷۰ ساله و ۳۴ ساله را زنده از زیر آوار خارج کردند، گفت: دقایقی بعد نیز آتش نشانان خانم ۴۰ ساله ای را از زیر آوار خارج کردند که متاسفانه با بررسی عوامل اورژانس فوت ایشان تایید شد. عملیات جستجو ادامه دارد و نیروها به صورت مکانیکی و دستی در حال انجام عملیات هستند تا اگر کسی زیر آوار است زودتر او را خارج کنند.

ملکی ادامه داد: دقایقی قبل نیز یک خانم حدود ۵۰ ساله دیگر از زیر آوار خارج شد که فوت ایشان هم به تایید اورژانس رسیده است. تا این لحظه در این حادثه دو خانم فوت و دو خانم نجات یافته اند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022