کت و شلوار و تیپ جالب بازیکنان تیم ملی ایران با ژست خاص


کت و شلوار و تیپ جالب بازیکنان تیم ملی ایران با ژست خاص

اعضای تیم ملی فوتبال ایران با لباس رسمی و زیبا در محل برگزاری جام ملت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در فاصله 6 روز مانده تا نخستین بازی رسمی خود در مرحله گروهی جام ملتهای آسیا مقابل فلسطین به سمت قطر، محل برگزاری این رقابت‌ها می‌رود و فدراسیون فوتبال نیز به همین منظور لباس متحد الشکل برای اعزام اعضای تیم در نظر گرفته است.

تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز دوشنبه و پیش از عزیمت به سمت قطر، مقابل دوربین حاضر شدند و تصاویر جذابی از آنها با کت و شلوار منتشر شد.

ملی پوشان ایران مثل سفر به جام جهانی که برای اعزام به قطر کت و شلوار بر تن داشتند، امروز هم با لباس رسمی هتل محل اقامت خود را به سمت فرودگاه کیش ترک کردند تا به سمت دوحه بروند.

ملی پوشان ایران علاوه بر اینکه مثل اعضای کادر فنی عکس دسته جمعی گرفتند و تمام اعضای تیم در یک قاب حاضر شدند، در گروه‌های مجزا هم مقابل دوربین حاضر شدند و تصاویر جذابی از بازیکنانی که ارتباط نزدیکی هم با یکدیگر دارند، به ثبت رسید.

ستاره‌های تیم ملی ایران با کت و شلوار سرمه‌ای رنگ و کفش‌های سفید، تیپ خاصی را در هتل و قبل از حضور در فرودگاه کیش زدند تا ست رسمی برای ورود به قطر داشته باشند و با لباس رسمی خودشان را به دیگر مدعیان جام ملت‌ها نشان بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج