ارتش اسراییل از آغاز مرحله جدیدی از جنگ در نوار غزه خبر داد


ارتش اسراییل از آغاز مرحله جدیدی از جنگ در نوار غزه خبر داد

سخنگوی ارتش اسراییل اعلام کرد که مرحله جدید جنگ در نوار غزه شامل «کاهش عملیات زمینی و حمله‌های هوایی» خواهد بود.

ارتش اسراییل از آغاز مرحله جدیدی از جنگ در نوار غزه خبر داد

به گزارش راهبرد معاصر؛ دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز مرحله جدیدی از تجاوز زمینی و هوایی به نوار غزه خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مرحله جدید جنگ غزه شامل «کاهش عملیات‌های (زمینی) ارتش به همراه کاهش نیرو‌های نظامی و کاهش حمله‌های هوایی به نوار غزه» خواهد بود.

هاگری در مصاحبه با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با ادعای اینکه «جنگ وارد مرحله دیگری شده، اما مرحله انتقالی با جشن و شادی همراه نخواهد بود» افزود: طی این مرحله، حمله‌های هوایی ارتش و شمار نیرو‌های نظامی در عملیات‌ها کاهش خواهد یافت.

به گزارش نیویورک تایمز، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که که ارتش به کاهش شمار نیرو‌های نظامی خود در نوار غزه از ابتدای سال میلادی جدید (ژانویه) آغاز کرده و برنامه نظامی ارتش نیز در شمال غزه از برگزاری رزمایش‌های گسترده به اجرای حمله‌های هدفمند تنزل پیدا کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز با تشکیک به ادعا‌های سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره خبر کاهش عملیات‌های ارتش رژیم صهیونیستی در غزه طی سال جدید میلادی نوشت: با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا مرحله جدید ارتش اسرائیل آیا کمکی به کاهش رنج و آلام غیرنظامیان در غزه خواهد کرد و یا نه؟!

از سوی دیگر، روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت به نقل از یوآف گالانت، وزیر جنگ این رژیم اعلام کرد که جنگ در غزه طولانی مدت خواهد بود و منتظر پایان آن نه در شمال و نه در جنوب غزه نباشید.

وی با اشاره به ادامه جنگ در غزه مدعی شد که «وارد مرحله جدیدی از نبرد شده‌ایم.» / روسیا الیوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت