تذکر یک نماینده به رئیسی درباره پرداخت حقوق های نجومی و تبعیض‌آمیز


 تذکر یک نماینده به رئیسی درباره پرداخت حقوق های نجومی و تبعیض‌آمیز

اقتصادنیوز : یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به حقوق های نجومی و تبعیض آمیز شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بهروز محبی نجم آبادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز ( سه شنبه) مجلس بیان کرد: شهادت جمعی از خوبان استان شهیدپرور کرمان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و ولی امر مسلمین و تمام آزادگان جهان به ویژه خانواده‌های آنها تبریک و تسلیت می گویم.

خبر مرتبط
حقوق نجومی خبرنگاران ایران اینترنشنال لو رفت+ عکس

اقتصادنیوز: در سال ۲۰۲۲ شرکت مالک ایران اینترنشنال از مجموع ۹۰.۵ میلیون پوند (معادل ۱۱۲ میلیون دلار) هزینه‌های خود، حدود ۲۳.۵ میلیون پوند معادل ۲۹ میلیون دلار را به حقوق و دستمزد و هزینه بیمه و بازنشستگی کارکنان خود اختصاص داده است.

وی در ادامه در تذکری خطاب به رئیس جمهور، اظهار کرد: بر اساس قولی که داده بودید باید به حقوق‌های نجومی، متفاوت و تبعیض‌آمیز رسیدگی شود. برخی از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های دولتی همچون وزارت کشور، راهداری و نگهبانان بانکی نیازمند ترمیم حقوق هستند. دولت نسبت به افزایش حقوق آنها تجدیدنظر کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری دیگر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، تصریح کرد: به ساماندهی بازار پنبه توجه داشته باشید و از واردات بی‌رویه و بی‌موقع آن جلوگیری کنید. انتظار می رود در پرداخت تسهیلات و امهال وام‌های کشاورزی تجدیدنظر صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)