اعتراف یک رسانه اسرائیلی/ساکنان سرزمین های اشغالی امنیت شخصی ندارند


 اعتراف یک رسانه اسرائیلی/ساکنان سرزمین های اشغالی امنیت شخصی ندارند

اقتصادنیوز : یک رسانه اسرائیل اعتراف کرد که عملیات مقاومت فلسطین منجر به از بین رفتن امنیت برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی شده است و آنها دیگر در این منطقه در امنیت زندگی نمی‌کنند.

به گزارش اقتصادنیوز ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به نقل از «حاییم پپس»، رئیس مرکز موسوم به «دولت محلی در اسرائیل» در این باره گفت: «ساکنان اسرائیل امنیت شخصی خود را نه فقط در نوار مرزی غزه بلکه در سراسر این منطقه از دست داده‌اند و مفهوم امنیت تغییر کرده است».

وی تأکید کرد: بدون امنیت شخصی، بهبودی برای شرایط اقتصادی وجود نخواهد داشت.

خبر مرتبط
حمله پهپادی اسرائیل به مراسم تشییع فرمانده حزب الله + فیلم

اقتصادنیوز : حمله هوایی اسرائیل به مراسم تشییع فرمانده حزب‌الله خبرساز شد.

پپس از رفتار کابینه رژیم صهیونیسی انتقاد کرد و افزود: نیازها برای یک مدت زمان طولانی درک نشده بود و مربوط به امروز یا هفتم اکتبر نیست.

پیشتر نیز «گیورا زالتز» رئیس شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی (الجلیل) گفته بود که امنیت رژیم اسرائیل درهم شکسته و در مقابل حزب الله و حماس، بازدارندگی ایجاد نشده است.

عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه، نظام امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی را به هم ریخته و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست وضعیت گذشته را بازیابد.

تشدید اختلافات داخلی بین سران رژیم صهیونیستی درباره مقصران شکست از مقاومت فلسطین نیز بر دامنه تنش ها در سرزمین های اشغالی افزوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اسرائیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید