قتل زن 81 ساله در سمنان به خاطر یک مشت طلا


قتل زن 81 ساله در سمنان به خاطر یک مشت طلا

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس زنی ۴۸ ساله را در کمتر از ۲۰ ساعت، به جرم قتل زن ۸۱ ساله در سمنان به خاطر طلاهایش، دستگیر کرد.

قتل زن 81 ساله در سمنان به خاطر یک مشت طلا

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار جلیل موقوفه‌ئی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: روز دوشنبه قتل زنی ۸۱ ساله به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد.

وی با اشاره به رخداد این حادثه در یکی از محله‌های شهر سمنان، افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، این خانم مسن به ضرب چاقو جان باخته است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس انتظامی استان سمنان در کمتر از ۲۰ ساعت قاتل شناسایی شد، ادامه داد: قاتل زنی ۴۸ ساله بود که در منزلش دستگیر شد و مقداری طلای مقتول در خانه مقتول به دست‌آمد و مقدار دیگری که در یک طلافروشی معامله شده‌بود نیز کشف شد.

سردار موقوفه‌ئی با اشاره به اینکه اینطور به نظر می‌رسد که قاتل با دیدن طلا‌ها در دست مقتول، به این جنایت دست زده بود، افزود: متخلفان بدانند پلیس با دقت نظر مجرمان را در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: شهروندان بی‌تفاوت نباشند و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اطلاع دهند و پلیس را در جریان قرار دهند. / همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022