پاسخ هواپیمایی چابهار به گرانفروشی پروازهای داخلی


پاسخ هواپیمایی چابهار به گرانفروشی پروازهای داخلی

هواپیمایی چابهار در واکنش به گرانفروشی بلیت هواپیما توسط برخی ایرلاین‌ها اعلام کرد:‌نرخ بیزینس کلاس پروازها با هماهنگی و نظارت سازمان هواپیمایی کشوری است.

پاسخ هواپیمایی چابهار به گرانفروشی پروازهای داخلی

به گزارش راهبرد معاصر، روابط عمومی شرکت هواپیمایی چابهار در واکنش به انتشار گزارش «آغاز دور جدید گرانفروشی بلیت هواپیما/ بلیت هواپیما به‌نرخ مصوب نیست»پاسخی را ارسال کرده که عینا در ادامه می آید؛

روابط هواپیمایی چابهار به منظور تنویر افکار عمومی، آگاهی مسافران گرامی و شفاف‌سازی، توضیحاتی به شرح زیر اعلام می‌دارد:

1- در خبر منتشر شده اشاره شده که بلیت شرکت هواپیمایی چابهار در مسیر تهران - کیش روز پنجشنبه مورخ 1402/10/21 را مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان گرانتر از نرخ مصوب به فروش می‌‌رساند که با یک بررسی ساده می‌توان دریافت که نرخ دو میلیون و هفتصد هزار تومانی بلیت مربوط به صندلی بیزینس کلاس است.

2- نرخ بیزینس کلاس پروازهای هواپیمایی چابهار با هماهنگی و نظارت کامل سازمان هواپیمایی کشوری نرخ گذاری و به فروش می‌رسد و طبیعی است با توجه به امکانات و خدمات بیشتر، نرخ بلیت پروازهای بیزینس از کلاس اکونومی بیشتر باشد.

3- هواپیمایی چابهار بار دیگر ضمن تکذیب گرانفروشی و فروش بلیت پروازهای این شرکت با نرخی بالاتر از نرخ مصوب، از کلیه مسافرین و هموطنان درخواست می‌کند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را در اسرع وقت به واحد CRM با شماره تلفن 44671959-021 گزارش دهند./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن