سایت پویش مهر ریاست جمهوری راه‌اندازی شد


سایت پویش مهر ریاست جمهوری راه‌اندازی شد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری کاردوی دانش‌آموزی راویان پیشرفت خبر داد و گفت: سایت پویش مهر ریاست جمهوری ایجاد شد.

سایت پویش مهر ریاست جمهوری راه‌اندازی شد

به گزارش راهبرد معاصر، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جلسه ستاد مرکزی پویش مهر ریاست جمهور با اشاره به در پیش بودن ایام الله مبارک دهه فجر، عنوان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان در دهه فجر، راویان پیشرفت ایران اسلامی خواهند بود.

وی گفت: سال گذشته در پویش مهر، ۷۵ هزار اثر ارسال شد ولی با همت صورت گرفته تا این لحظه بیش از ۳۲۸ هزار دانش‌آموز از طریق سامانه my.medu.ir در این پویش ثبت‌نام کرده‌اند.

باقرزاده ادامه داد: برای نخستین بار سایت تخصصی پویش مهر راه‌اندازی شده است و به‌زودی این سامانه جهت بارگذاری آثار معرفی می‌شود؛ همچنین سرود ویژه‌ای برای این پویش طراحی شده که شاهد انتشار آن در ایام الله دهه فجر خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با ابتکار ریاست جمهوری در دولت سیزدهم که باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه شد، افزود: باید برای هر کدام از مقاطع دانش‌آموزان برنامه نویسی مجزایی داشته باشیم تا این اردوها هدفمندتر برگزار شود و برای حضور دانش‌آموزان در مقاصد هدف تسهیل‌گری کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: به‌زودی برنامه‌ریزی جهت برگزاری راویان پیشرفت در قالب کاردوی دانش‌آموزی انجام می‌شود تا دانش‌آموزان ایران اسلامی، قصه‌های شنیدنی پیشرفت کشور را از زبان دوستان خود بشنوند.

گفتنی است در این جلسه برگزاری نمایشگاه‌های پیشرفت در استان‌ها و ستاد و اهدای جایزه ویژه ریاست جمهور به کار ویژه‌های هر استان طرح مسأله شد و حضار نظرات خود را مطرح کردند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان