دختر اغواگر 3 پسر پولدار را همزمان عاشق خودش کرد و گریخت


دختر اغواگر 3 پسر پولدار را همزمان عاشق خودش کرد و گریخت

حوادث رکنا: دختری که سه پسر جوان را فریب داده و میلیاردها تومان از آنان کلاهبرداری کرده است، به صورت غیابی محاکمه خواهد شد.

به گزارش رکنا ، این دختر سراغ پسران جوان و ثروتمند می‌رفت و با اغواگری آنها را عاشق خود می‌کرد و اموال‌شان را می‌گرفت.

اولین شکایت از این دختر 25ساله از سوی نامزدش به پلیس داده شد. او گفت: یک سال قبل با دختری به نام سونیتا آشنا شدم. او بسیار مهربان و جذاب بود، من هم عاشقش شدم؛ اما چون ثروتمند بودم از اینکه با دختران ارتباط داشته‌ باشم خیلی می‌ترسیدم چون نمی‌توانستم به آنها اعتماد کنم. سونیتا به من گفت از دارایی‌ام چیزی نمی‌خواهد و همین که کنارم باشد برایش کافی است. اوایل هر جا می‌رفتیم خودش حساب می‌کرد یا اینکه سهم خودش را پرداخت می‌کرد. این رفتارش برایم این معنا را داشت که دختر مستقلی است. برای همین هر روز بیشتر به او نزدیک شدم و دل بستم. حتی صیغه محرمیت هم بین خودمان خواندیم. من آن‌قدر به او اعتماد کردم و دل بستم که هدیه‌های گران‌قیمت برایش می‌خریدم. مقدار زیادی طلا و یک ماشین گران‌قیمت برایش خریدم؛ بدون اینکه ذره‌ای به او شک کنم. تا اینکه یک ماه قبل متوجه شدم با فردی رابطه دارد. اوایل به من می گفت بی‌خود شک کرده‌ام و کسی در زندگی‌اش نیست؛ اما در نهایت او را با فرد دیگری دیدم.

مرد شاکی گفت: شماره آن مرد را پیدا و بعد هم از سونیتا شکایت کردم. از او خواستم همه آنچه را به او داده‌ام پس دهد اما به محض شکایت، فهمیدم فرار کرده و تلفن همراهش را هم از دسترس خارج کرده ‌است.

بعد از شکایت این مرد، پسر جوان دیگری هم به پلیس شکایت کرد. او گفت: من از اینکه سونیتا نامزد دارد اطلاعی نداشتم. او به من نزدیک شد و کاری کرد که عاشقش بشوم. آن‌قدر او را دوست داشتم که همه زندگی‌ام را به پایش ریختم و میلیاردها تومان از من پول گرفت؛ اما بعد که نامزدش با من تماس گرفت متوجه شدم چه اتفاقی افتاده ‌است. من هم از سونیتا شاکی هستم. او پول‌های من را هم با خود برده است.

بررسی‌های بعدی ماموران نشان داد پای مرد سومی نیز در میان است. آنها متوجه شدند سونیتا با جوان دیگری هم رابطه داشته و از او نیز کلاهبرداری کرده ‌است اما قبل از اینکه این جوان بفهمد سونیتا چه کارهایی کرده، فرار کرده است.

با توجه به کلاهبرداری میلیاردی این دختر جوان، دستور جلب او صادر شد. این در حالی است که پرونده او به خاطر رابطه نامشروع با چند مرد برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مردان فریب‌خورده درخواست مجازات او را کردند.


دختر اغواگر 3 پسر پولدار را همزمان عاشق خودش کرد و گریخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس کاظم صدیقی در آغوش وزیر فرهنگ