آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف مینی‌بوس در مهاباد


آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف مینی‌بوس در مهاباد

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: تمامی دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف مینی‌بوس با خودرو سمند در این شهرستان از بیمارستان ترخیص شدند.

آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف مینی‌بوس در مهاباد

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسعد رسولی افزود: این دانش آموزان که در مقاطع متوسطه اول و دوم در دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه این شهرستان تحصیل می‌کنند، امروز پس از تعطیلی مدرسه شبانه‌روزی، به منظور دیدار با خانواده‌ها به روستا‌های محل زندگی خود باز می‌گشتند.

وی اضافه کرد: مینی‌بوس حامل این دختران در نزدیکی روستای بیطاس محور مهاباد - سردشت با یک دستگاه سواری سمند برخورد کرده بود و دانش آموزان مصدوم برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: خوشبختانه تمام دانش‌آموزان مصدوم این حادثه رانندگی با وضعیت مساعد از بیمارستان ترخیص شده و تنها راننده مینی‌بوس به منظور مداوا بیشتر همچنان در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بستری است.

وی ضمن قدردانی از صبر و حوصله خانواده‌های این دانش‌آموزان ابراز امیدواری کرد با توجه شروع فصل امتحانات نیمسال اول این دانش‌آموزان به زودی بهبودی کامل پیدا کنند و مدرسه بازگردند.

به گفته جانشین مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد ظهر چهارشنبه در حادثه تصادف مینی‌بوس در محور مهاباد - سردشت ۱۱ دانش‌آموز دختر این شهرستان مصدوم و با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل شدند.

علت حادثه توسط نیرو‌های پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی در دست بررسی قرار دارد.

مسیر جاده مهاباد - سردشت به طول ۱۲۰ کیلومتر یکی از مسیر‌های حادثه خیز در جنوب آذربایجان غربی است و ۲ گردنه سخت گذر و برفگیر «جواله‌ره‌شان» و «زمزیران» در این مسیر قرار دارد.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ گمشده ای را پیدا میکنی