قاتل دختر 6 ساله در ایلام دستگیر شد


قاتل دختر 6 ساله در ایلام دستگیر شد

فرمانده انتظامی ایلام گفت: قاتل دختر ۶ ساله ایلامی که در طی درگیری روز گذشته کشته شد، کمتر از ۱۰ ساعت در یکی از محله چالسرا شهر ایلام دستگیر شد.

به گزارش مشرق، جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، صبح پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه گفت: با تلاش گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قاتل دختر ۶ ساله ایلامی در کمتر از ۱۰ ساعت در یکی استان‌های مرکزی دستگیر شد.

وی افزود: در پی درگیری روز گذشته ۲ نفر در محله چالسرا شهر ایلام که منجر به کشته شدن دختر ۶ ساله و زخمی شدن مادرش شده بود، با توجه به حساسیت موضوع دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش و پیگیری گسترده و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان های مرکزی شدند.

سلمانی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرجع قضائی و صدور نیابت قضایی، متهم در یک عملیات منسجم و غافلگیزانه در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر شد و جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش مشرق از ایلام، پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات فنی و توان اطلاعاتی خود اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید