استرداد کلاهبردار 220 میلیارد تومانی به کشور


استرداد کلاهبردار 220 میلیارد تومانی به کشور

رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی فراجا از دستگیری متهم که در حوزه رمز ارز ۲۲۰ میلیارد تومان کلاهبردار کرده بود خبر داد. 1 حوادث 1402/10/21

جزییات دستگیری و استرداد متهم کلاهبرداری ۲ هزار و ۲۰۰ میلیاردی



سردار کریمی گفت: این متهم با ادعای خرید قانونی ارز دیجیتال اقدام به راه اندازی سایت جعلی کرده و از همین روش مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان از هموطنان کلاهبرداری می‌نماید.

وی ادامه داد: براساس اعلام مراجع قضایی مبنی بر متواری شدن نامبرده موضوع شناسایی و دستگیری و استرداد وی، در دستور کار پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در پی تحقیقات پلیسی و اطلاعات بدست آمده، این مجرم پس از کلاهبرداری، به صورت غیر قانونی به یکی از کشور‌های منطقه متواری می‌شود.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی لازم با مراجع مربوط داخلی و خارجی علیه وی اعلان قرمز صادر می کند و متعاقباً متهم در کشور محل اختفا ردیابی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اتهام کلاهبرداری و پولشویی از طریق سه سایت جعلی گفت: با پیگیری‌های فنی و ردیابی بین المللی مشخص شد این متهم از یک کشور به صورت هوایی به کشور دیگر پرواز کرده است.

سردار کریمی در پایان ضمن اشاره به تلاش پلیس بین الملل فراجا در ردیابی شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرز‌های وردی کشور خاطر نشان کرد: متهم توسط ماموران پلیس بین الملل فراجا روز چهارشنبه مسترد و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی