گاف عجیب اتحادیه جهانی کشتی + عکس


گاف عجیب اتحادیه جهانی کشتی + عکس

صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی در معرفی قهرمانان وزن ۹۷ کیلوگرم دچار اشتباه شد.

رقابت‌های کشتی رنکینگ‌دار کرواسی از روز گذشته در شهر زاگرب آغاز و تا یکشنبه ادامه دارد. این مسابقات در ۲ رشته آزاد و فرنگی پیگیری خواهد شد. در کشتی آزاد ۱۱ نماینده ایران و در رشته فرنگی پنج منتخب این رشته راهی کرواسی شدند.

در چهار وزن نخست رحمان عموزاد خلیلی و حسین ابوذری در اوزان ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و عباس ابراهیم‌زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید. یونس امامی نیز در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم برابر حسین ابوذری شکست خورد و در ادامه به خاطر مصدومیت از رقابت‌های شانس مجدد انصراف داد.

یکی از ستارگان کشتی ایران در این مسابقات کامران قاسمپور است که در وزن المپیکی ۹۷ کیلوگرم به روی تشک خواهد رفت. صفحه اتحادیه جهانی کشتی با معرفی گلادیاتور ایرانی از وی و کایل اسنایدر به عنوان مدعیان اصلی پیکارهای زاگرب در وزن ۹۷ کیلوگرم یاد کرده است.

گاف عجیب اتحادیه جهانی کشتی + عکس

البته صفحه اتحادیه کشتی در زمان معرفی این ۲ قهرمان جهان دچار اشتباه شده و به جای تگ پیج کایل اسنایدر، صفحه رسمی کایل دیک دیگر قهرمان آمریکایی را در کنار پست خود تک کرده است. اشتباه تیم رسانه‌ای این اتحادیه با واکنش کاربران جهانی این رشته مواجه شده است.

اسنایدر و قاسمپور در صورت برد رقیبان خود در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف هم خواهند رفت.

صفحه مجازی اتحادیه جهانی کشتی از کاربران خود خواسته انتخاب کنند که برنده جدال بزرگ زاگرب کیست؟ قاسمپور یا اسنایدر؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا