خطیر آماده یارگیری برای مربی استقلال شد


خطیر آماده یارگیری برای مربی استقلال شد

یکی از مشکلات استقلال در دو فصل گذشته عدم توانایی عقد قرارداد با اسپانسرهای بزرگ در صنایع الکترونیکی یا لوازم خانگی و یا عدم توانایی نقد کردن چک اپراتورهای موبایل بود.

خطیر آماده یارگیری برای مربی استقلال شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ در سال‌های اخیر به ویژه در دو فصل گذشته باشگاه استقلال موفق نشد با اسپانسرهای بزرگ قرارداد ببندد و خودش را از این نظر در شرایط خوب مالی قرار بدهد اما در فصل جاری شرایط به گونه دیگر برای مدیران باشگاه استقلال رقم خورد.

به یاد داریم در بهار امسال و زمانی که استقلال قصد داشت پول استراماچونی را بپردازد هرچه تلاش کرد تا طلبش را از شرکت همراه اول بگیرد موفق نشد.

سرشاخ شدن با شرکت بزرگ همراه اول برای دریافت طلب ۱۵۰ میلیارد تومانی که مدیران باشگاه استقلال مدعی بودند چنین طلبی از این مجموعه دارند هرگز به جایی نینجامید و در نهایت باشگاه استقلال در جذب مطالبات مالی اش ناکام ماند اما حالا علی خطیر و تیم مدیریتی اش به سراغ راهکاری دیگر رفته‌اند.

آنچه از اتفاقات مالی و اقتصادی در باشگاه استقلال در فصل بیست و سوم لیگ برتر شاهد هستیم ثابت می‌کند این تیم به جای رفتن سراغ اسپانسرهای بزرگ و داشتن یک یا حداکثر دو اسپانسر مالی همچون برخی باشگاه‌های اروپایی به ویژه در کشورهایی مثل بلژیک عمل کرده و با جذب تعداد زیاد اسپانسر سعی کرده تا خالی بودن شرایط مالی تیمش را جبران کند.

شمردن اسپانسرهای استقلال در فصل جاری چه پیامی برای هواداران این باشگاه دارد؟ تعداد بیشتر نسبت به فصول قبل که در سال‌های گذشته کمتر شاهد آن بوده‌ایم. اما تصور اینکه تزریق پول از طریق این اسپانسرها حتی با اعداد و ارقام کمتر نسبت به ۱۵۰ میلیارد همراه اول، علاوه بر اینکه همواره دست مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی‌هایشان به بازیکنان و شرکت‌های مختلف از جمله هتل‌ها باز است این امکان وجود دارد که هر زمان یکی از این اسپانسرها نتوانست به تعهداتش انجام بدهد استقلال اسپانسر دیگری دارد که بتواند به سراغش برود.

بی شک در شرایطی که عنوان می شود خطیر و نکونام قرار ملاقات نقل و انتقالاتی جدی با هم دارند چنین وضعیتی موجب می شود تا مدیر باشگاه با دست بالا و جیب پر به اتاق مشورت با سرمربی تیمش گام بگذارد. همان چیزی که هواداران استقلال از مدیرعامل باشگاه به ویژه پس از اضافه شدن علی آقامحمدی انتظارش را می کشند.

در طول سال‌های گذشته وقتی اسپانسر اصلی استقلال قادر به پرداخت پولش نبود و یا چک هایش پاس نمی‌شد دست مدیران استقلال زیر سنگ قرار می‌گرفت و نمی‌توانستند بدهی‌هایشان را بدهند. اما حالا اگر اولی این کار را نکرد دومی، دومی نکرد سومی و به همین ترتیب بالاخره یکی از اسپانسرها به تعهداتش عمل می‌کند تا مدیران باشگاه استقلال حداقل مشکلات روزمره خودشان را برطرف کنند تا در نهایت با دریافت مبالغ سنگین‌تر از اسپانسرهایشان بتوانند مشکلات مالی‌شان را مرتفع سازند./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید