ابلاغ معلم خاطی در لرستان لغو شد / مصدومیت دانش آموز کوهدشتی


ابلاغ معلم خاطی در لرستان لغو شد / مصدومیت دانش آموز کوهدشتی

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص حادثه منجر به مصدومیت یک دانش آموز کوهدشتی گفت: اقدامات اداری لازم همچون جابجایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی مقصر از پست با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

ابلاغ معلم خاطی در لرستان لغو شد / مصدومیت دانش آموز کوهدشتی

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا عزتی اظهار کرد: حدود چهار هفته پیش، یکی از دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه متوسطه اول طالقانی کوهدشت، توسط یکی از همکاران کادر اجرایی شاغل در آموزشگاه فوق به دنبال «ارتکاب عمل ناشایست و غیرقابل ذکر» توسط این دانش‌آموز در انظار سایر دانش آموزان و عصبانیت آنی همکار فرهنگی، هل داده و ضربه‌ای به او وارد می‌شود.

وی افزود: این دانش آموز ۱۳ ساله در کلاس بر زمین می‌افتد که به همین دلیل دچار جراحت داخلی می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این اتفاق تاسف‌بار، دانش آموز فوق توسط همکاران شاغل در آموزشگاه به همراه اولیای دانش آموز به بیمارستان امام (ره) کوهدشت اعزام می‌شود و تحت مداوا قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: این دانش آموز در طول مدت درمان، بستری در بیمارستان و همچنین پس از آن نیز به طور مداوم و منظم توسط مدیریت و معاونان آموزش و پرورش کوهدشت و همچنین عوامل اجرایی و آموزشی آموزشگاه از جمله خانواده فرهنگی ضارب مورد عیادت، رسیدگی و سرکشی قرار گرفته است.

عزتی تصریح کرد: اقدامات اداری لازم همچون جابجایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی از پست و آموزشگاه محل حادثه با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی دانش آموز به طور نسبی مساعد است عنوان کرد: در طول این مدت با توجه به جو عشیره‌ای منطقه و برای جلوگیری از تنش، چند نفر از ریش سفیدان برای وساطت، اخذ رضایت و جبران خسارت به حضور خانواده دانش آموز رسیده اند، اما خانواده همچنان خواستار پیگیری از طریق محاکم قضایی هستند.

در حال حاضر ۳۵۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می‌کنند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403