امام جمعه موقت تهران: امروز یمن مورد حمایت همه آزادگان جهان است


امام جمعه موقت تهران: امروز یمن مورد حمایت همه آزادگان جهان است

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: امروز یمن مقاوم نه تنها مورد حمایت ملت ایران، محور مقاومت و جهان اسلام، بلکه مورد حمایت همه آزادگان جهان است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه امروز تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با تاکید بر اینکه موضوع غزه امروز و فردا مهمترین مسأله جهان اسلام است، گفت: قریب به ۱۰۰ روز است که ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی نه تنها غزه و کرانه باختری بلکه تمام نظامات انسانی و اخلاقی پذیرفته شده در این دنیای به اصطلاح مدرن را بمباران می‌کند و ۱۰۰ روز است که گرگ‌های درنده در هر دقیقه‌ای جگر کودکان و مادران فداکار و مقاوم غزه را می‌درند.

خبر مرتبط

وی اظهار کرد: رژیم اشغالگر فلسطین به نمایندگی از دنیای مدرن و نظام استکبار در قامت یک نظام سر تا پا تروریستی تمام ارزش‌های انسانی و اخلاقی را به تاراج گذاشته است تا ملتی را به زانو درآورد اما با مقاومت افتخار آفرین و شکیبایی حیرت‌انگیز غزه تمام دنیای استکبار به ویژه آمریکا را در شکستی قطعی و بن بستی عمیق قرار داده است.

خبر مرتبط
امام جمعه رشت: ما در مورد اختلاس چای دبش که نمیتوانیم در نماز جمعه صحبت کنیم!/ اکثر دخترانی که کشف حجاب می‌کنند خانواده ندارند/یک انسان متدین از ماشین نمی‌تواند خارج شود!

اقتصادنیوز: رسول فلاحتی امام جمعه رشت تاکید کرد: کشف حجاب امر عام‌البلوی است؛ چیزی است که همه مردم می‌بینند که خانم‌ها کشف حجاب می‌کنند؛ در حالی که در جامعه اسلامی، حجاب از ضروریات دین است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ۱۰۰ روز است که زمان و زمانه به زیان رژیم صهیونیستی است و سخنگوی شورای امنیت آمریکا هفته قبل زبان به اعتراف گشود که مقاومت غزه نابود شدنی نیست و یک ایدئولوژی است؛ این به معنای اعلام رسمی شکست آمریکا و بن بست استراتژیک غرب تبهکار است. این قدرت‌های زیاده خواه از این رویدادهای سخت و شکننده درس نمی‌آموزند؛ آنچه در عراق، افغانستان و لبنان گذشت و آنچه امروز در یمن می‌گذرد می‌توانست برای استکبار درس آموز باشد.

وی با تاکید بر اینکه تبهکاران مسلح به مدرن‌ترین سلاح‌ها از شکست قطعی خود در غزه مقاوم درس نیاموختند و سلحشوران یمن باید به آنها درس بیاموزند، گفت: امروز یمن مقاوم که در یک دهه گذشته نشان داد می‌تواند از همه تهدیدات برای رسیدن به سطح بالایی از قدرت و اقتدار بهره بگیرد و تهدیدات را به فرصت‌های کلیدی تبدیل کند، نه تنها مورد حمایت ملت ایران، محور مقاومت و جهان اسلام بلکه مورد حمایت همه آزادگان جهان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی