پیش بینی بورس فردا شنبه 23 دی 1402


پیش بینی بورس فردا شنبه 23 دی 1402

در این گزارش وضعیت بازار سهام در هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲ و روند نزولی آن و همچنین پیش بینی بازار سهام در روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ بر اساس وضعیت بورس در هفته جاری پرداخت شده است.

در اولین روز از هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز شانزدهم دی با ادامه روند نزولی و کاهشی یک هزار و ۵۳۳ واحدی، ماه به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۷۰۱ واحدی رسید. همچنین شاخص هم وزن ۳۱۶ واحد رشد داشت و به عدد ۷۵۷ هزار و ۷۵ واحد رسید.

در این روز نمادهای خودرو، فولاد و خساپا بیشترین تاثیر مثبت و اخابر، میدکو و محمد بیشترین تاثیر منفی را بر این شاخص داشتند.

روز شنبه حدود ۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم در ۳۸۳ هزار نوبت معاملاتی بورس تهران داد و ستد شد و ارزش آن به حدود ۴۵ هزار میلیارد ریال رسید.

در این روز شاخص فرابورس نیز با افت ۱۲ واحدی به ۲۶ هزار و ۱۸۱ واحد در پایان معاملات رسید.

روز شانزدهم دی در ماه جاری، ۳ میلیارد و ۹۵۴ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم به ارزش تقریبی ۹۵ هزار و ۴۴۴ میلیون ریال در بازار فرابورس به تعداد ۲۲۷ هزار مورد معامله شد.

پیش بینی بورس فردا شنبه 23 دی 1402

روز دوم از هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز هفدهم دی ماه با افزایش ۱۱۰۴ واحدی در ارتفاع ۲۱۵۴۸۱۶ واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص هم وزن با ۲ هزار و ۹۳۱ واحد افزایش به عدد ۷۶۰ هزار و ۲۹ واحد رسید.

در این روز نمادهای فولاد و ووقدیر بیشترین تاثیر مثبت و کچاد و سحاب بیشترین تاثیر منفی را بر این شاخص داشتند.

روز یکشنبه حدود ۵ میلیارد و ۴۴۴ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم در ۳۵۵ هزار نوبت معاملاتی بورس تهران داد و ستد شد و ارزش آن به حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال رسید.

روز ۱۷ دی شاخص فرابورس در پایان ماه معاملاتی با افزایش ۶۱ واحدی به ۲۶ هزار و ۲۴۱ واحد رسید.

در این روز ۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم به ارزش تقریبی ۲۱۵ هزار و ۵۷۵ میلیون ریال در حدود ۲۳۴ هزار نوبت در بازار فرابورس مبادله شد.

روز سوم از هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز هجدهم دی ماه با افت ۸۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۹۷۵ واحد رسید. همچنین در این روز شاخص هم وزن بر خلاف شاخص کل با ۴۲۰ واحد رشد به عدد ۷۵۹ هزار و ۶۰۳ واحد رسید.

در روز دوشنبه نمادهای شبندر، شپدیس و شپنا بیشترین تاثیر مثبت و خودرو، کگل و اخابر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس در این روز داشتند.

در این روز حدود ۷ میلیارد و ۹۷۳ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم در ۳۸۹ هزار نوبت معاملاتی بورس تهران داد و ستد شد و ارزش آن به حدود ۴۴ هزار میلیارد ریال رسید.

روز ۱۸ دی در پایان معاملات این روز، شاخص ماه فرابورس با افزایش ۵ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۲۴۶ واحد رسید.

در این روز تعداد ۷۵۱۰۰۰۰۰۰ سهم، اوراق مالی و حق تقدم به ارزش تقریبی ۲۷۶۸۴۶ میلیارد ریال در ۲۸۷۰۰۰ دست در فرابورس مبادله شد.

روز چهارم از هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز نوزدهم دی ماه با ۲۵۶۶ واحد افزایش به ۲۱۵۶۵۲۱ واحد رسید. همچنین در این روز شاخص هم وزن با ۱۰۴۴ واحد افت به رقم ۷۵۸۵۷۴ واحد رسید.

در روز سه شنبه نمادهای شعبندر، فولاد، فملی، پارسان، وبصادر و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز حدود ۶ هزار و ۳۹۴ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم در ۳۸۹ هزار نوبت در بورس تهران داد و ستد شد و ارزش آن به حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال رسید.

روز ۱۹ دی شاخص فرابورس در پایان معاملات امروز با افت ۴۰ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۲۰۶ واحد رسید.

در این روز ۵ میلیارد و ۹۸ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم به ارزش تقریبی ۱۰ هزار و ۷۹ میلیارد ریال در ۳۴۶ هزار نوبت در بازار فرابورس مبادله شد.

روز پنجم از هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه با ۱۴ هزار و ۵۹۱ واحد افزایش به ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۹۶۴ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۶۳۸ واحد افزایش به رقم ۷۶۳ هزار و ۲۱۱ واحد رسید.

در روز چهارشنبه نمادهای پارسان، وبملت، فملی، شبندر، فولد، خودرو و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

روز ۲۰ دی شاخص فرابورس در پایان معاملات با افزایش ۶۹ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۲۷۵ واحد رسید.

همچنین نمادهای فاذر، حق، خاور، سرچشمه و تجلی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بازار سهام برای روز شنبه

در این هفته نمادهای خودرو، فولاد، خساپا، کاغذیر، شبندر، شپدیس، شپنا، فملی، پارسان، وبسادر و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و نمادهای اخبار، میدکو، سمور، کچاد خودرو. ، کگل و اخبر بیشترین تاثیر منفی را دارند. این شاخص را گذاشتند.

بورس روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ گرد و غبار به پا می کند

و همچنین نمادهای فاذر، حق، خاور، سرچشمه و تجلی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته جاری چهارشنبه ۲۰ می باشد دی ماه با ۱۴ هزار و ۵۹۱ واحد افزایش به ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۹۶۴ واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با ۴ هزار و ۶۳۸ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۲۱۱ واحد رسید. احتمال رشد جزئی بورس در روز شنبه وجود دارد، البته باید منتظر ماند و دید بورس چه روندی را در پیش خواهد گرفت. آیا بورس هفته چهارم است؟ دی ماه سبز شروع میشه یا نه؟

باید گفت که بازار سهام گاهی رفتاری دوگانه دارد و احتمالا در ابتدای هفته چهارم دی در ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس نیز کاهش می یابد و اخبار مختلفی می تواند بر این شاخص تاثیرگذار باشد.

فردا بازار سهام چه می شود؟ آیا بازار سهام در روز شنبه صعودی خواهد بود یا سقوط؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها