جزئیات تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در 24 دی


 جزئیات تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در 24 دی

به علت بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های قم غیرحضوری شد همچنین امتحانات دانشگاه‌های استان اردبیل لغو شد.

 جزئیات تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در 24 دی

به گزارش راهبرد معاصر؛ به علت بارش برف و برودت هوا امتحانات دانشگاه‌های استان اردبیل فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو شده و آموزش مدارس نیز غیرحضوری شد.

به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

هم‌چنین براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی؛ به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی در روز یکشنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ لغو و زمان جدید این امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به شرایط نامساعد جوی، کلیه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه (فردا) لغو و در همان ساعات به روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه موکول شده است.

مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های قم غیرحضوری شد

ستاد مدیریت بحران قم شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌های این استان در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه به دلیل برودت دما و وارونگی هوا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران آمده است: با توجه به برودت دما و وارونگی در روز یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، فقط تمامی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: لازم به ذکر است امتحانات مقاطع متوسطه اول و دوم طبق برنامه‌های قبلی، برگزار می‌شود.

۳۰۵ هزار دانش‌آموز قم در مقاطع مختلف تحصیلی در یک هزار و ۴۸۱ واحد آموزشی استان مشغول تحصیل هستند.

۵۶ درصد دانش‌آموزان استان قم در مقطع ابتدایی، ۲۲درصد متوسطه اول، ۱۱ درصد متوسطه دوم، سه درصد فنی حرفه‌ای، چهار درصد کاردانش، چهار درصد پیش‌دبستانی و یک درصد در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل هستند.

یکشنبه برخی مدارس آذربایجان غربی غیر حضوری است

با توجه به بارش برف و برودت هوا مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان غربی فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه در شیفت صبح تعطیل است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، یکشنبه، ۲۴ دی ماه تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان چالدران و بخش‌های قطور و صفائیه خوی در شیفت صبح، غیر حضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود

در صورت تعطیلی و وضعیت مدارس دیگر شهر‌ها و مناطق کشور، اخبار آن دراسرع وقت به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

مدارس ابتدایی همدان فردا تعطیل شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان؛ به علت برودت هوا و وزش باد شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان در روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ تعطیل است. / همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی