کمبود شیرخشک در استان نداریم/لیست داروخانه های توزیع منتشر شد


کمبود شیرخشک در استان نداریم/لیست داروخانه های توزیع منتشر شد

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: هم اکنون در ۸۰ درصد داروخانه های سطح استان شیر خشک به اندازه کافی موجود بوده و هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
دکتر محمد جواد میانداری در جمع خبرنگاران با اشاره شایعات مطرح در خصوص عدم وجود شیرخشک در داروخانه‌های استان،اظهار کرد: هم اکنون در ۸۰ درصد داروخانه‌های استان شیرخشک به اندازه کافی موجود است.

وی افزود: افرادی که نیاز به شیرخشک دارند با مراجعه به این داروخانه‌ها و ثبت کد ملی کودک خود در سامانه تی‌تک می‌توانند شیرخشک لازم را دریافت کنند.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: اسامی داروخانه‌هایی که شیرخشک در آن‌ها موجود است در سایت دانشگاه به آدرس https://zums.ac.ir درج شده است و مصرف کنندگان می‌توانند با مراجعه به این سایت از وضعیت وجود شیرخشک در داروخانه‌ها مطلع شوند.

میانداری خاطرنشان کرد: مطابق آمارهای دریافت شده از تولیدکنندگان در خصوص تعداد مصرف کننده‌های انواع شیرهای خشک در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تولید و تهیه و عرضه شیر خشک نداریم.

وی به مصرف کنندگان توصیه کرد در صورت عدم دسترسی به سایت می‌توانند قبل از مراجعه به داروخانه‌ها با سامانه اطلاعات دارویی ۱۹۰ تماس گرفته و از مکان‌های توزیع شیرخشک مدنظر اطلاع یافته و سپس نسبت به مراجعه و خرید اقدام کنند.

این مسئول تاکید کرد: طی تمهیدات صورت گرفته، زمان پاسخگویی سامانه۱۹۰، که پیش از این از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بود تا ساعت ۲۰ افزایش یافته و همکاران پاسخگوی همشهریان هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی