عکس| دیدار شادمهر و محمدرضا گلزار


عکس| دیدار شادمهر و محمدرضا گلزار

عکس شادمهر و محمدرضا گلزار را ببینید

عکسی در اینستاگرام از شادمهر خواننده محبوب ایرانی و محمدرضا گلزار در سال های گذشته منتشر شده است. تغییر چهره این دو سلبریتی در گذر زمان توجه طرفدارانشان را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی شادمهر
شادمهر عقیلی متولد ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران خواننده ، آهنگساز و ترانه سرا است. تا هنرستان موسیقی تحصیل کرد سپس وارد آهنگسازی موسیقی بی کلام شد و از سال ۱۳۷۷ با آلبوم مسافر سر زبان ها افتاد و حالا سالهاست در آمریکا زندگی می کند. شادمهر عقیلی سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۹ ساله بود با یک دختر فیلیپینی الاصل بنام ملیسا میامسا ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام ملینا است.

انتشار فیلم و عکس دونفر و عاشقانه شادمهر و ژینا کلانتری در زمانی که در ایران حضور داشت همه را به این باور رساند که قرار است این دو با یکدیگر ازدواج کنند. این عشق چنان مستحکم بود که شادمهر آهنگ ژینا گل من را برای خانم کلانتری خواند و حتی مقطعی حلقه های نامزدی نیز در دستانشان دیده می شد اما بعد از مهاجرت همه چیز به هم خورد و این عشق آتشین خاموش شد.

بیوگرافی محمد رضا گلزار
محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. آهو سپانلو از سال ۱۳۸۶ به عنوان استایلیست اختصاصی رضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.

رضا گلزار بهار ۱۴۰۲ در سن ۴۶ سالگی با دختری به نام آیسان آقاخانی با ۱۹ سال فاصله سنی ازدواج کرد، عروس خانم متولد ۱۳۷۶ و اهل زنجان بوده و یک گربه خانگی به نام وانیل دارد.

عکس| دیدار شادمهر و محمدرضا گلزار

منبع: نی نی بان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی