10 مرد کچل قدرتمند جهان!


10 مرد کچل قدرتمند جهان!

از نظر بصری، تکامل شخصیت وایت با تغییر مدل موی او منعکس شد، با سر تراشیده هایزنبرگ چهره قدرتمندتر، تاثیرگذارتر و مورد احترام تر را با پیشروی داستان بدست آورد.در این مطلب با ما همراه باشید تا مردان طاس قدرتمند جهان را با هم بررسی کنیم.

البته این کاملاً تخیلی بود، اما تعداد انگشت شماری از مطالعات علمی نشان داده‌اند که مردان طاس اغلب موفق‌تر، مسلط‌تر و برای نقش‌های رهبری مناسب‌تر از افراد مو دیده می‌شوند.در این مقاله، با ارزیابی قدرتمندترین و تأثیرگذارترین مردان طاس جهان، این مفهوم را با جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد.

جف بزوس: جف بزوس نه تنها یک مرد طاس است، بلکه اخیراً به عنوان ثروتمندترین فرد تمام دوران شهرت پیدا کرده است.این کارآفرین فناوری و خرده‌فروش نام خود را به عنوان مدیر عامل بزرگترین فروشگاه تجارت الکترونیک جهان، آمازون، بر سر زبان ها انداخته است. بزوس ثروتی باورنکردنی ساخته است و در عین حال چهره تجارت را در عصر دیجیتال تغییر داده است.بزوس، دانشمند کامپیوتر و مهندس برق سابق، اخیراً به سرفصل اخبار رسیده است، زیرا دارایی خالص او به رقم خیره کننده 105.1 میلیارد دلار رسیده است.
این رکوردی را که پیش از این در اختیار بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت بود، تحت تأثیر قرار داد، و بزوس پس از آن که سهام آمازون تنها در ماه ژانویه 7 درصد افزایش یافت و تخمین زده شده 1.4 میلیارد دلار به ثروت او اضافه کرد، از مزایای آن بهره برد.
در واقع، ارزش سهام آمازون از ابتدای سال 2017 تا کنون حدود 56 درصد افزایش یافته است، با تمرکز بزوس بر تنوع بخشیدن به جریان های درآمد کسب و کار در این موفقیت.
در خارج از دنیای تجارت الکترونیک، بزوس همچنین شرکت هوافضا Blue Origin را در سال 2000 تأسیس کرد، با این نام تجاری رویایی که قرار است در چند سال آینده اولین پرواز فضایی تجاری و زیر مداری را انجام دهد.
بزوس همچنین خرید 250 میلیون دلاری را در واشنگتن پست به صورت نقدی انجام داد، که هر آنچه را که باید در مورد ثروت و قدرت مرد بدانید به شما می گوید.

10 مرد کچل قدرتمند جهان!

استیو بالمر: استیو بالمر که به‌عنوان پر وات و به خاطر سخنرانی‌های انگیزشی مملو از دسی‌بل معروف است .او همچنین یکی از شناخته شده ترین مردان طاس جهان است. بالمر که در سال 1980 در مکان مناسب و در زمان مناسب به دنیا آمد، پیشنهاد پیوستن به کارکنان قوی آن زمان 23 نفر در استارت آپی به نام مایکروسافت را پذیرفت.جاه طلبی و فداکاری او به سرعت باعث شد تا در رتبه های بالاتری قرار گیرد، زیرا در نهایت مدیرعامل شد و ثروت اولیه 15 میلیارد دلاری را ساخت.
اگرچه او از آن زمان به همکاری خود با مایکروسافت پایان داده است، اما همچنان سهامدار اصلی است و بخشی از ثروت خود را برای تبدیل شدن به مالک لس آنجلس کلیپرز NBA استفاده کرده است.
مانند مایکل جردن قبل از او، او همچنین از افزایش تدریجی ارزش امتیازات امتیازات مالی منتفع شده است و دارایی خالص او در حال حاضر توسط فوربس ۳۸.۷ میلیارد دلار است.
بالمر همچنین به شدت با گروه بشردوستانه خود Ballmer Group درگیر است، که اخیراً 96 میلیون در مدت شش سال به گروه غیرانتفاعی StriveTogether قول داده است. این سرمایه گذاری برای کاهش نابرابری های اقتصادی در جوامع محلی انجام می شود.

10 مرد کچل قدرتمند جهان!

دومنیکو دولچه :هیچ اشتباهی نکن؛ دومینیکو دولچه یکی از تأثیرگذارترین و قدرتمندترین چهره‌های دنیای پرسود مد است، در حالی که نیمه سیسیلی نماد دولچه و گابانا نیز به عنوان نماد سبک برای مردان طاس در سراسر جهان ظاهر شده است. دولچه که یکی از اعضای خانواده سلطنتی مد است، از ابتدا در پالرمو ظاهر شد و یکی از محبوب‌ترین برندهای طراح در جهان را تأسیس کرد.
اگرچه پدرش خیاط بود و مادرش در یک مغازه لباس فروشی پارچه می فروخت، اما او اهل تجمل به دنیا نیامد و مجبور بود برای رسیدن به اهداف شغلی خود خستگی ناپذیر کار کند.
پس از ترک تحصیل در میلان، دولچه پس از یک سال از Istituto Marangoni انصراف داد و به زودی با استفانو گابانا آشنا شد.
این دو تا سال 1983 در Correggiari با هم کار کردند، زمانی که آنها وارد دنیای شجاع فریلنسینگ شدند و متعاقباً Dolce Gabbana را در سال 1985 راه اندازی کردند.
این برند در هفته مد میلان شروع به کار کرد و به سرعت به دلیل استایل فوق‌العاده‌اش معروف شد، با ورود طرح‌هایشان به استراتوسفر پس از استخدام مدونا برای طراحی لباس برای تور دخترانه‌اش.
دولچه و گابانا تا به امروز یک برند مهم مد باقی مانده است، در حالی که دولچه در 30 سال گذشته دارایی شخصی 1.7 میلیارد دلاری را به دست آورده است.

10 مرد کچل قدرتمند جهان!

مایکل جردن: رویال ایرنس او یکی از نمادین‌ترین ستاره‌های ورزشی تمام دوران است، در حالی که او به‌عنوان بزرگترین بسکتبالیستی که تا کنون زندگی کرده است، به‌طور گسترده مورد تحسین قرار می‌گیرد.جردن که شش بار قهرمان NBA بین سال‌های 1991 تا 1998 شد، تقریباً در اوج خود غیرقابل توقف بود و میانگین تیراندازی حرفه‌ای 30.1 امتیاز در هر بازی را به دست آورد.
به طور باورنکردنی، جردن همچنین در پنج مورد به عنوان با ارزش ترین بازیکن NBA و 14 بار ستاره NBA انتخاب شد.
این مرد همچنین دو مدال طلای المپیک را در سال‌های 1984 و 1992 به دست آورد، زیرا در آن سال‌ها در تیم فاتح ایالات متحده نقشی پیشرو داشت.
چهره نایک در دهه 1990، جردن درآمد زیادی از تایید محصولات در طول حرفه خود به دست آورد و همچنین از زمان بازنشستگی خود به عنوان یک تاجر به موفقیت قابل توجهی دست یافت.
او در سال 2010 سهام کنترل کننده ای را در شارلوت هورنتز خرید و پس از آن افزایش ارزش امتیازات NBA به او کمک کرد تا به اولین بازیکن میلیاردر NBA در تاریخ این بازی تبدیل شود.
طبق گزارش فوربس، اردن دارای ثروت خالص 1.65 میلیارد دلاری است، در حالی که جالب است که او سومین آفریقایی-آمریکایی ثروتمند پس از افسانه تلویزیون، اپرا وینفری و سرمایه گذار رابرت اف. اسمیت است.

10 مرد کچل قدرتمند جهان!

مارک آندرسن: نفوذ می تواند به اشکال مختلف باشد و کارآفرین و سرمایه گذار آمریکایی مارک آندرسن گواه زنده این موضوع است.او نه تنها دارای ثروت استثنایی و از نظر مادی ثروتمند است، بلکه سرمایه گذاری های تجاری مختلف او به شکل گیری بازارهای فناوری گذشته، حال و آینده کمک کرده است.
اولین ادعای شهرت آندرسن در اواسط دهه نود بود، زمانی که او شرکت مرورگر وب نت اسکیپ را با شروع گسترش وب جهانی تأسیس کرد.
این سرمایه گذاری متعاقباً در سال 1998 به قیمت 4.2 میلیارد دلار در انبار به AOL فروخته شد که به نوبه خود کارآفرین را قادر ساخت تا شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz را راه اندازی کند.
شکی نیست که این لباس سیلیکون ولی یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های نوع خود در جهان است، در حالی که همچنان به شدت به تخصص و هزینه‌های مالی Andreessen متکی است.
سرمایه‌گذاری‌های اخیر باعث شده است که این شرکت سرمایه خود را در اینستاگرام و فناوری Oculus VR جذب کند، که هر دوی این تعهدات بخشی از مشارکت بسیار موفق Andreessen به عنوان یک سرمایه‌گذار اصلی در غول‌های رسانه‌های اجتماعی فیسبوک است.
مارک اندرسن اکنون طبق گزارش فوربس، ارزشی معادل 1.21 میلیارد دلار دارد، اندرسن همچنین به دلیل یکی از بنیانگذاران Loudcloud مشهور است، که متعاقباً به Opsware تغییر نام داد و در جولای 2007 به قیمت 1.6 میلیارد دلار به هیولت پاکارد فروخته شد.

10 مرد کچل قدرتمند جهان!

لوید بلنکفین: به عنوان مدیر عامل غول مالی جهانی گلدمن ساکس، منصفانه است که حدس بزنیم که لوید بلنکفین به اندازه هر کسی در لیست ما نفوذ دارد.از این گذشته، نه تنها بلنکفین با موفقیت به گلدمن ساکس کمک کرد تا تا حد زیادی از رکود اقتصادی جهانی در سال 2008 جلوگیری کند، بلکه فوربس همچنین خواستار قرار دادن او در رتبه 43 در فهرست قدرتمندترین افراد جهان تا سال 2011 شد.
Blankfein در سال 1982 به شرکت تجارت کالاهای J. Aron Co. پیوست و این لباس متعاقبا توسط Goldman خریداری شد. در آن زمان، او به عنوان یک فروشنده فلزات گرانبها کار می کرد، اما او با پشتکار در رتبه های بالاتری کار کرد تا تا سال 1994 مدیر واحد ارز و کالای گلدمن ساکس شود.
او سپس در سال 2002 به سطح نایب رئیس رسید، قبل از اینکه در سال 2006 به عنوان مدیر عامل شرکت شود و حقوق سالانه ای بیش از 53 میلیون دلار دریافت کرد.
بلنکفین علاوه بر ریاست یکی از بانفوذترین مؤسسات مالی در جهان، در چند وقت اخیر نیز دارایی خالص شخصی خود را نیز دیده است. فوربس او را در سال 2015 به عنوان دارایی حدود 450 میلیون دلار فهرست کرد، اما این رقم در سال گذشته به دلیل برخی عملکردهای استثنایی به ارزش 1.1 میلیارد دلار تغییر یافت.

10 مرد کچل قدرتمند جهان!

لری دیوید: لری دیوید یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های تلویزیون است که عمدتاً به لطف کمدی محبوبش که اکنون بازگشته است، شور و شوق خود را مهار کنید.دیوید، که نسخه اغراق‌شده‌ای از خود را در سریال بازی می‌کند، به‌خاطر سر طاس غرورآمیزش که گهگاه به دلیل شوخ طبعی و شوخ‌طبعی که خود را تحقیر می‌کند، فوراً قابل تشخیص است.
دیوید نام خود را در پشت صحنه صحنه فیلمبرداری سینفلد، البته جایی که به عنوان نویسنده کار می کرد و نقشی محوری در راه اندازی یکی از نمادین ترین فرانچایزهای کمدی تمام دوران ایفا کرد، بر سر زبان ها افتاد.
تا به امروز، Seinfeld همچنان در کانال‌های تلویزیونی در سراسر جهان پخش می‌شود، با یک قرارداد 3.1 میلیارد دلاری گزارش شده که در حال حاضر برای برنامه‌نویسان آمریکایی برای پخش قسمت‌های آن برقرار است.
این به شدت به ثروت خالص حدود 900 میلیون دلار در سال 2009 کمک کرد، و حتی پس از یک طلاق سخت، او همچنان به ثروت جمعی بین 400 تا 500 میلیون دلار می‌بالد.
این مطمئناً با بازگشت Curb افزایش خواهد یافت، زیرا سریال نهم زمستان گذشته پخش شد و دهمین دوره برای اواخر سال 2018 ساخته شد.
این نمایش که برنده دو جایزه امی و نامزد پنج جایزه گلدن گلوب شده است، همچنان مورد توجه طرفداران قرار گرفته و همچنان به میراث رو به رشد دیوید به عنوان یک مرد برجسته تاثیرگذار ادامه می دهد.

10 مرد کچل قدرتمند جهان!

فیل مک گراو:یکی از شناخته شده ترین و مورد احترام ترین چهره های تلویزیون آمریکا، دکتر فیل، ده ها سال است که از موهبت و نفوذ عظیم خود برای سود بردن به اطرافیانش استفاده کرده است.دکتر فیل همچنین یک روانشناس واجد شرایط و یک نویسنده موفق، میلیون ها نفر دنبال کننده وفادار دارد و همچنان از طریق کلمات ساده تأثیر زیادی بر دیگران دارد.
این پزشک مشتاق که به عنوان فیل مک گراو شروع به کار کرد، مدرک دکترا را در روانشناسی بالینی در موسسه ویلمینگتون دریافت کرد، اما پس از اینکه تصمیم گرفت که درمان برای او مناسب نیست، کسب و کار نوآورانه علوم دادگاه را برای ارائه خدمات مشاوره به شرکت های حقوقی راه اندازی کرد.
از طریق این شرکت بود که فیل با اپرا وینفری، اپرا وینفری، که به‌عنوان مشهور تاک شو شو، آشنا شد، او را به‌زودی دعوت کرد تا مرتباً در برنامه‌های موفق خود ظاهر شود. او یک شبه با سبک همدلانه و لحن آرام‌بخش‌اش تبدیل به یک هیجان‌انگیز شد و در سال 2002 یک برنامه گفت‌وگو شوی مستقل در سراسر کشور به دست آورد و اولین کتاب از 9 کتاب پرفروش خودیاری را نوشت.
شاید باهوش‌ترین مرد طاس در فهرست ما، دکتر فیل، اکنون دارایی خالص تقریباً 400 میلیون دلاری دارد و تلویزیون سی‌بی‌اس همنام او اکنون به فصل شانزدهم خود رسیده است.

10 مرد کچل قدرتمند جهان!

دواین جانسون (یا راک): با یا بدون سر تراشیده نمادین خود، دواین جانسون (یا The Rock to you an me)، یکی از شناخته‌شده‌ترین و مهم‌ترین چهره‌های جهان فرهنگ پاپ است.مجله تایم در سال گذشته جانسون را به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد و مطمئناً او الهام بخش افرادی است که اهداف شغلی متنوعی دارند.
او همچنین مظهر قدرت و قدرت و الگوی روشنی برای هر کسی است که می خواهد قفل باقی مانده خود را بتراشد.
جانسون که در سال 1972 به دنیا آمد، کار خود را به عنوان یک خط مقدم برای تیم فوتبال میامی هاریکنز آغاز کرد و در سال 1991 یک قهرمانی ملی را به دست آورد.
پس از آن که تنها دو ماه از فصل 1995 از کلگری استمپدرز جدا شد، شروع به تمرین برای حرفه ای در کشتی حرفه ای کرد و متعاقباً اولین ستاره نسل سومی شد که برای WWF (در حال حاضر WWE) اجرا کرد.
او هشت بار قهرمان WWF و WWR است و تا به امروز به حضورهای کوتاه خود ادامه می دهد.
او از آن زمان به یک ستاره جهانی سینما تبدیل شد و در فیلم های The Scorpion King، The Fast and Furious و Snitch حضور داشت.
در نتیجه این تلاش‌ها، دواین جانسون اکنون ارزش قابل توجهی ۲۲۰ میلیون دلاری دارد و به طور گسترده به عنوان یکی از پرتقاضاترین مردان هالیوود شناخته شده است.

10 مرد کچل قدرتمند جهان!

بروس ویلیس: در حالی که جردن و بزوس از طریق موفقیت و دستاوردهای شغلی خود، طاسی را محبوب کرده‌اند، بروس ویلیس بازیگر و تهیه‌کننده 62 ساله به‌طور فعال مسیری را برای افراد دیگری که دچار چالش‌های احمقانه هستند در سراسر جهان ایجاد کرده است.
او به عنوان نماد مد و سبک برای کسانی که سرهای تراشیده دارند، ظاهر شده است، در حالی که کتابی نیز می نویسد و طاسی میانسالی نیز دارد.
مهمتر از همه، تصمیم ویلیس برای در آغوش کشیدن خط رویش مو و تراشیدن موهایش به سکسی شدن طاسی در هالیوود کمک کرد و نسل کاملی از ستارگان مشابه را ایجاد کرد.
ویلیس که برای اولین بار نام خود را به عنوان دیوید ادیسون در سریال تلویزیونی موفق Moonlighting بین سال‌های 1985 و 1989 بر سر زبان ها انداخت، با بازی در نقش جان مک کلن نمادین در سه گانه Die Hard وارد استراتوسفر سرگرمی شد.
او همچنین یکی از معدود مردان برجسته در هالیوود است که به نظر می رسد هرگز بیکار نمی شود و در فیلم های موفقی مانند حس ششم، شکست ناپذیر، 12 میمون و آرماگدون بازی می کند.
طبق وب‌سایت The Richest، ویلیس در حال حاضر دارایی خالص 180 میلیون دلاری دارد که از 170 میلیون دلار در مارس 2017 بیشتر است. این او را به یکی از موفق‌ترین بازیگران هالیوود، هم از نظر درآمد و هم از نظر طول عمر تبدیل می‌کند.

10 مرد کچل قدرتمند جهان!

سخن آخر : مردان لیست ما نه تنها کچل هستند، بلکه از جمله قدرتمندترین و تأثیرگذارترین افراد جهان نیز هستند. تأثیر جمعی آنها در سراسر جهان های متنوع فناوری، مد، ورزش و سرگرمی احساس شده است، در حالی که آنها هر سال به ثروت و پیروان خود ادامه می دهند.
نه تنها این، بلکه این مردان همچنین به محبوبیت طاسی در عصر مدرن کمک کرده اند، اسطوره ها و انگ های قدیمی را از بین برده و همچنین به این ادعا که مردان بدون مو واقعا قدرتمندتر هستند و برای چالش های رهبری مناسب تر هستند، اعتبار می بخشند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج