حضور رئیسی در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان+عکس


حضور رئیسی در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان+عکس

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور کشورمان در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری حضور یافت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در این مراسم که با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، برخی از خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی نیز حاضر بودند.

خبر مرتبط
اولین تصاویر از محل اقامت و تردد عوامل تروریستی کرمان + فیلم

اقتصادنیوز : دادستان کرمان گفت: ۳۲ نفر در پرونده جنایت تروریستی کرمان دستگیر شده‌اند که در حال مرحله بازجویی و مراحل مقدماتی هستند. به تازگی تصاویری از محل اقامت و تردد عوامل تروریستیِ کرمان که توسط دوربین‌های مداربسته ضبط شده، منتشر شده است. منبع: فارس

در پایان این مراسم نیز با حضور جمعی از اعضای هیئت دولت از برخی از خانواده‌های شهدای تروریستی کرمان تجلیل شد. خانواده‌های شهیدان سلطانی نژاد، گلزاری، سلطانی، ده‌دهی، رحیمی، قوچانی، دهقانی، ممتحن و ایرانمنش در این مراسم تجلیل شدند.

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور نیز که در حادثه تروریستی کرمان همسر و دختر برادر خود را از دست داده است به عنوان میزبان در این مراسم حضور داشت.

خبر مرتبط
وزیر کشور حادثه کرمان پیش بینی شده بود/ انفجار تروریستی در خارج از رینگ حفاظتی مراسم رخ داد

اقتصادنیوز : احمد وحیدی چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره فرد بازداشت شده مرتبط با حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد که دستگیری این افراد جریان مستمر است و هرچه پیشتر برویم عوامل مرتبط با این حادثه شناسایی می‌شوند و با آن‌ها برخورد می‌شود.

حضور رئیسی در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان+عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی