2 کماندوی نیروی دریایی آمریکا ناپدید شدند + واکنش فوری آمریکا


2 کماندوی نیروی دریایی آمریکا ناپدید شدند + واکنش فوری آمریکا

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که واشنگتن به دنبال درگیری با یمن نیست.

2 کماندوی نیروی دریایی آمریکا ناپدید شدند + واکنش فوری آمریکا

به گزارش راهبرد معاصر؛ کربی در پاسخ به پرسش مجری شبکه سی بی اس در مورد ۲ کماندوی نیروی دریایی آمریکا که ادعا شده است در سواحل سومالی مفقود شده‌اند، گفت: جست و جو برای یافتن آن ۲ ملوان هنوز ادامه دارد و امیدواریم که اطلاعات جدیدی امروز دریافت کنیم. بدیهی است که ما این موضوع را به دقت زیر نظر داریم.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در ادامه با رد ارتباط این رخداد با حملات اخیر واشنگتن و لندن به یمن، تاکید کرد: هیچکس خواهان درگیری با حوثی‌ها نیست و ما هرگز به دنبال درگیری با یمن نیستیم.

کربی همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد ادامه حضور وزیر دفاع آمریکا در بیمارستان گفت که لوید آستین بر اساس دستور‌های پزشکان کماکان بستری است و ممکن است به مراقبت‌های بیشتری نیاز داشته باشد که بخشی از آن فیزیوتراپی است.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید افزود که آستین از اتاق خود در بیمارستان والتر رید در مباحث مربوط به حمله به یمن مشارکت داشته است.

این مقام آمریکایی همچنین در مورد کاهش شدت عملیات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه به سفر اخیر آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت بایدن به منطقه اشاره کرد و گفت: ما به شدت با اسرائیلی‌ها در مورد عملیات کم شدت صحبت کرده‌ایم و معتقدیم که اکنون زمان مناسبی برای آن ست.

به گفته کربی، در حال حاضر اشغالگران تعدادی از نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کرده و کمتر به حملات هوایی متکی هستند. / همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج