تهدید جدی ابوعبیده علیه اسرائیل


تهدید جدی ابوعبیده علیه اسرائیل

اقتصادنیوز: سخنگوی گردانهای عزالدین القسام گفت: سرنوشت شماری از اسرای اسرائیلی همچنان نامعلوم است. سایر اسرا هم همگی در داخل یک تونل هستند و احتمالا کشته خواهند شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی، در تاریخ ملت فلسطین و امت اسلام، سرنوشت ساز بوده و به منزله فریادی برای آزادی همه ملتهای تحت استعمار است.

خبر مرتبط
عکس العمل حماس به گروگانگیری در کرانه باختری

اقتصادنیوز : جنبش ‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند که بازداشت خواهران شهید العاروری در راستای انتقام از آن شهید و ملت فلسطین است.

وی ضمن یادآوری حملات صهیونیستها به مسجدالاقصی قبل از آغاز این عملیات، گفت: قانون جنگل بر جهان حاکم است. جنایات دشمن به درخواست برای نابودی ملت ما و تخریب مقدسات آن رسیده بود. سران دشمن هم از کشتن اسرای ما لذت می‌بردند و برای ارضای تمایلات مردم خود، عرصه را بر غزه تنگ کرده بودند.

خبرگزاری صفا به نقل از سخنگوی القسام گزارش داد: حماسه هفتم اکتبر (طوفان الاقصی)، بهایی بود که اسرائیل باید به خاطر جنایات 100 ساله خود پرداخت می‌کرد. ما صدها مأموریت موفق در این عملیات انجام دادیم.

خبر مرتبط
ماکرون خواستار از سرگیری مذاکرات میان حماس و اسرائیل شد

اقتصادنیوز : رئیس‌جمهور فرانسه خواستاراز سرگیری دوباره مذاکرات برای آزادی گروگان‌ها در غزه شد.

وی با اشاره به از کار انداختن هزار خودروی نظامی اسرائیلی در نوار غزه، گفت: مجاهدان ما همبستگی خود را حفظ کرده‌اند. بسته‌های انفجاری، خمپاره‌های ضد زره و بمبها، همگی ساخت القسام بودند.

ابوعبیده همچنین گفت: تکنولوژی و سلاحهای کشنده، در برابر قدرت ایمان یک فرد مجاهد چه کاری می‌تواند از پیش ببرد؟. مجاهدان ما شواهد شوکه‌ کننده‌ای از ضعف ایمان سربازان دشمن دارند و اینکه چگونه با این همه سلاح و تجهیزات، فرار می‌کنند.

این فرمانده حماس درباره اسرای صهیونیست تأکید کرد: سرنوشت شماری از اسرای اسرائیلی همچنان نامعلوم است. سایر اسرا هم همگی در داخل یک تونل هستند و احتمالا کشته خواهند شد. البته سران دشمن، مسئول این حادثه هستند.

وی با اشاره به اینکه، طرح کوچاندن اجباری ملت فلسطین راه به جایی نبرده است، در پایان خاطر نشان کرد: بمباران کور فقط ننگ و عار برای آنان (صهیونیستها) به همراه داشته است. نه اسرای خود را آزاد کردند و نقاب از چهره این رژیم تروریستی و متجاوز برداشته شد.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت چندی پیش خبر داد که تعدادی از اسرای اسرائیلی که در پی توافق تبادل اسرا، به فلسطین اشغالی بازگشته‌اند، از دیدار با «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه خبر دادند.

به نوشته این روزنامه یحیی السنوار با این اسرا در روزهای ابتدایی جنگ داخل یک تونل دیدار کرده و به آن‌ها گفته است: «خوش آمدید، من یحیی السنوار هستم شما در مکان امنی هستید و اتفاقی برای شما نمی‌افتد».

از سوی دیگر یکی از اسرای زن به نام «دانیال آلونی» نامه‌ای از سوی خود و دخترش به نام «املیا» به نیروهای عزالدین القسام نوشته و از آن‌‌ها بابت رفتار کاملا انسانی و سراسر لطفشان تشکر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اسرائیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا