ضربه بدی که استقلال از این قانون خورد


ضربه بدی که استقلال از این قانون خورد

باشگاه هال سیتی در تلاش برای انتقال قرضی الهیار صیادمنش به یک تیم جدید است تا این بازیکن با بازی برای تیم جدیدش اعتماد به نفس لازم را به دست بیاورد و دوباره به ترکیب تیم اصلی اش بر گردد.

الهیار در دور رفت در لیگ جزیره آنطور که باید و شاید در ترکیب هال سیتی فروغی نداشت و به همین خاطر این باشگاه در تلاش برای جابجایی این بازیکن به عنوان بازیکن قرضی است.صیادمنش در ۲ سال حضورش در هال سیتی، ۳۸ بار به میدان رفته، ۳ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است. او در این فصل تنها در ۵ بازی (۵۳ دقیقه) در چمپیونشیپ بازی کرده است. این بازیکن آخر هفته گذشته در جام حذفی مقابل بیرمنگام سیتی به میدان رفت که بار دیگر منجر به مصدومیت او شد.سرمربی تیم هال سیتی انتقال قرضی الهیار را تایید کرد.

استقلال می توانست گزینه ی خوبی برای ادامه بازی صیادمنش باشد. به خصوص که بازی برای استقلال می توانست بار دیگر این بازیکن را به تیم ملی نزدیک کند اما مشکل اینجاست طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی امکان بازگشت لژیونر به تیم های لیگ برتر به عنوان بازیکن قرضی وجود ندارد.فصل گذشته محمد محبی و مهدی قایدی قرضی پیراهن استقلال را برتن کردند و زمانی که این قانون وضع شد، مجبور به ترک تیم استقلال شدند و استقلال یک بار دیگر از قوانین جدید نقل و انتقالاتی آسیب دید.

امکان خرید قطعی الهیار توسط باشگاه استقلال وجود ندارد، به این خاطر که هال سیتی برای خرید الهیار از فنرباغچه به مدت ۴ فصل ۳ میلیون پوند هزینه کرده است و دست کم هر تیمی نیت به خرید الهیار را داشته باشد، باید همین عدد را هزینه کند.با این فعل وانفعالات باید گفت بار دیگر حضور یکی از گزینه های مد نظر جواد نکونام برای حضور در کادر فنی استقلال منتفی شد.

ضربه بدی که استقلال از این قانون خورد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403/ گمشده ای را پیدا میکنی!