سفر سرپرست فدراسیون والیبال به سوئیس


سفر سرپرست فدراسیون والیبال به سوئیس

سرپرست فدراسیون والیبال به همراه عضو ایرانی هیات رئیسه فدراسیون جهانی برای شرکت در جلسه شورای لیگ ملت‌ها راهی لوزان شدند.

نشست شورای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ سه‌شنبه، ۲۶ دی در مقر فدراسیون جهانی والیبال در شهر لوزان سوئیس برگزار می‌شود.

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال به همراه محمدرضا داورزنی عضو ایرانی هیات رئیسه فدراسیون جهانی ساعت دو بامداد دوشنبه، ۲۵ دی برای شرکت در این نشست راهی لوزان شدند.

حضور در نشست شورای لیگ ملت‌ها و دیدار با مسئولان فدراسیون جهانی والیبال در راستای تعامل بیشتر و ارائه راهکار‌هایی برای اخذ میزبانی جهانی با توجه به تحریم‌های مالی موجود از مهمترین برنامه‌های مرادی و داورزنی در مقر فدراسیون جهانی والیبال در لوزان خواهد بود.

در نشست شورای لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ قرار است در خصوص تغییر فرمت برگزاری، بررسی پیشنهادات و شرایط میزبان‌ها و امور مربوط به این رقابت‌ها با توجه به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۴ بحث و تصمیم گیری شود.

لازم به ذکر است مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال ایران و دیگر کشور‌های بازمانده از این رقابت‌ها خواهد بود که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات براساس رنکینگ تیم‌های برتر در رده‌بندی، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

سفر سرپرست فدراسیون والیبال به سوئیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی