مدل شومیز مجلسی شیک برای با سلیقه‌ها


مدل شومیز مجلسی شیک برای با سلیقه‌ها

شومیز مجلسی شیک، در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و در طرح، یقه و مدل آستین باهم تفاوت‌هایی دارند. اینکه کدام یک از طرح های شومیز مجلسی مناسب اندام و استایل شما هستند؛ به نوع پارچه، طرح و سایز آنها بستگی دارد. مدل شومیز مجلسی...

مدل شومیز مجلسی شیک برای با سلیقه‌ها

شومیز مجلسی شیک، در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و در طرح، یقه و مدل آستین باهم تفاوت‌هایی دارند. اینکه کدام یک از طرح های شومیز مجلسی مناسب اندام و استایل شما هستند؛ به نوع پارچه، طرح و سایز آنها بستگی دارد.

مدل شومیز مجلسی شیک برای با سلیقه‌ها

تنوع بالای مدل‌های لباس‌، میل به شیک پوشی را در میان خانم‌ها تا حدودی خوبی، پاسخ داده است؛ اما زمانی به مشکل می‌خوریم که از یک مدل لباس بخواهیم شیک‌ترین مدل را برای خود انتخاب کنیم. شومیز، از جمله لباس‌هایی است که برای خانم‌ها کاربرد بسیار بالایی دارد و از طرفی تنوع در مدل‌های آن، انتخاب را برای شیک پوش‌ها سخت می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم از ویژگی‌های شومیز‌های مجلسی همیشه مد و شیک بگوییم تا بهترین مدل را انتخاب کنید.

مدل شومیز مجلسی شیک برای افراد شکم دار

شومیز مجلسی شیک برای افرادی که سایز بزرگ هستند یا شکم دارند، باید از زیر سینه تنگ و هرچه به قسمت شکم و پایین تنه می‌آید، گشاد شود. در واقع، مدل کلوش برای خانم‌هایی که شکم دارند، بسیار توصیه می‌شود. البته، ترفندهای دیگری هم وجود دارد که شومیز مجلسی شیک، تن خوری عالی برای افراد سایز بزرگ داشته باشد؛ به طور مثال «نوع پارچه» اهمیت بالایی دارد. پارچه‌های ظریف و ریز بافتی که روی بدن به خوبی می‌نشینند، برای افراد شکم دار بسیار مناسب هستند. به عبارتی پارچه‌های کرپ ظریف و حریر برای خانم‌های سایز بزرگ توصیه می‌شود. شاید فکر کنید که پیدا کردن دقیقا همان مدلی که می‌خواهید با جنس پارچه مناسب، کاری سخت است. احتمالا اولین جایی که می‌روید، اینستاگرام است. خرید پوشاک از اینستاگرام راحت‌ترین مسیر برای رسیدن به لباسی است که می‌خواهید. به دلیل اینکه اینستاگرام به شما امکان بازدید از فروشگاه‌های متعدد را می‌دهد و سپس می‌توانید محصولات مشابه را مقایسه و بهترین مدلی که می‌خواهید را انتخاب و خرید کنید.

مدل شومیز مجلسی شیک برای با سلیقه‌ها

نکته دیگری که باید در انتخاب مدل شومیز مجلسی شیک در نظر داشته باشید؛ طول آنها است. شومیزهای بلند، خانم‌های شکم‌دار را کشیده‌ و لاغر نشان می‌دهد. پس هنگام خرید، از شومیزهای کوتاه صرف نظر کنید. در واقع چگونه نشان دادن فرم بدن، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید در انتخاب یک مدل لباس، به آن توجه کنید. به عبارتی اگر لباسی که به تن می‌کنید از بهترین پارچه و جزییات تزیینی تشکیل شده باشد اما متناسب با ظاهر بدن شما نباشد، انتخاب درستی نکرده‌اید.

شومیز مجلسی شیک برای افراد لاغر و قد کوتاه

شومیز مجلسی برای افراد لاغر و قد کوتاه هم باید دارای گل‌های درشت و برجسته، چین‌های جذاب و طرح‌های رنگی رنگی باشد. در واقع، هدف اصلی پوشیدن لباس‌های شیک و جذاب، داشتن ظاهری چشمگیر در مهمانی‌ها و مراسم‌ها است. اگر فکر می‌کنید که افراد لاغر، دغدغه اینکه چگونه به نظر برسند را ندارند، سخت در اشتباهید! اگر اندام لاغری دارید و همزمان قد کوتاهی دارید و می‌خواهید کمی کشیده بنظر برسید و بالاتنه خوش فرمی داشته باشید؛ به یقه‌های شومیز توجه کنید.

در این مقاله برای ست کردن شومیز مجلسی سعی کردیم، عکس های لباس مجلسی زیبایی قرار دهیم، پیشنهاد می شود به نحوه ست کردن این لباس ها هم توجه کنید، همچنین شومیزهایی که یقه‌های پهنی دارند؛ برای افراد لاغر بسیار مناسب است. اما برای کشیده‌تر نشان دادن و کوتاهی قد چه باید کرد؟ در اینجا باید از استایل‌های مونوکروم، دامن‌های بلند و چسبان، یک رنگ بودن لباس‌های بالاتنه و پایین تنه و کراپ‌های نیم تنه با دامن یا شلوار بلند استفاده کرد.

مدل شومیز مجلسی شیک برای با سلیقه‌ها

اصول ست کردن شومیز مجلسی شیک برای تمامی استایل‌ها

یکسری اصول مهم برای ست کردن شومیز در سبک‌های مختلف وجود دارد؛ به طور مثال اگر می‌خواهید استایلی کلاسیک داشته باشید، شومیز مجلسی را به رنگ سفید انتخاب کنید و از رنگ‌های تیره مانند مشکی و سورمه‌ای در استایل خود استفاده کنید. بهتر است شومیز شما دکمه‌های مخفی داشته باشد تا استایل شما منظم‌تر و مجلسی‌تر به نظر بیاید. استایل‌های مجلسی باید زرق و برق بیشتری داشته باشند و باعث درخشش شما در مهمانی شوند. برای داشتن چنین ویژگی، سراغ شومیزهای حریر، ساتن، دانتل، گیپور‌دار، لمه و شاین بروید. شومیزهای ساده‌ای که از جنس جین و کتان تهیه شده‌اند؛ برای درخشندگی استایل در مجلس‌ها مناسب نیستند.

اکسسوری‌های ظریف و شیک، استایل شما را با شومیز مجلسی بیشتر برجسته می‌کند. انتخاب نوع اکسسوری به اندام شما بستگی دارد، مثلا افراد چاق باید از اکسسوری‌های ظریف و افراد لاغر از اکسسوری‌های درشت‌تر استفاده کنند. البته توصیه می‌شود که از اکسسوری‌های ظریف و متوسط استفاده شود تا تعادل استایل حفظ گردد.

در نظر داشته باشید که هیچ وقت نباید شومیز طرح‌دار خود را با دامن یا شلواری طرح‌دار ست کنید. در قانون‌های دنیای مد، استایل کردن دو لباس طرح‌ دار ناهمسان، کاری نادرست به شمار می‌آید. در واقع، درخشندگی استایل را در همسانی و سادگی آن جستجو کنید.

در آخر از کفش‌ها غافل نشوید. کفش‌های پاشنه بلند، بوت‌های بلند و کوتاه که همرنگ شومیز باشند؛ استایل شما را خاص‌تر و لاکچری‌تر نشان می‌دهد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مجلسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق