شهرستان‌های آذربایجان‌غربی امسال، افت فشار گازی‌ نداشته‌اند


شهرستان‌های آذربایجان‌غربی امسال، افت فشار گازی‌ نداشته‌اند

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛علی محمودی اظهار کرد: فصل سرد امسال هیچ یگ از ایستگاه‌های CGS استان با افت فشار مواجه نشده که دلیل آن را می‌توان مدیریت صحیح توزیع مصرف، کاهش میزان مصرف و عدم...

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛علی محمودی اظهار کرد: فصل سرد امسال هیچ یگ از ایستگاه‌های CGS استان با افت فشار مواجه نشده که دلیل آن را می‌توان مدیریت صحیح توزیع مصرف، کاهش میزان مصرف و عدم افت شدید دمای جو نسبت به سال‌‌های قبل دانست.

وی با بیان اینکه طی هفته سوم دی‌ماه میزان مصرف بخش خانگی افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: با کاهش دمای صورت گرفته که در پی‌ بارندگی‌های اخیر صورت گرفت، مصرف گاز نیروگاه‌ها صفر شد تا جایی که عمده مصرف به بخش خانگی تعلق یافت و طی ۲۴ دی‌ماه ۲۸ میلیون و ۲۵۰ هزار مترمکعب گاز به مصرف رسید.

رئیس واحد اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان‌غربی بیشترین میزان مصرف گاز دی‌ را مربوط به روز شانزدهم این ماه اعلام کرد و ادامه داد: طی این روز ۳۱ میلیون و ۵۸۰ هزار مترمکعب اتفاق افتاده بود که از این میزان ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب شامل بخش نیروگاهی بود.

محمودی، گاز کارخانه‌های سیمان نیز تقریبا قطع شده است، خاطرنشان کرد: تنها‌ دو کارخانه سیمان بوکان و سیمان سفید نوشین‌شهر مصرف محدود گاز دارند.

وی افزود: گاز پتروشیمی‌ها نیز‌ محدود شده و برای پتروشیمی اورمیه تا ۴۵ هزار مترمکعب، مهاباد ۴۳ هزار مترمکعب و میاندوآب نیز تا ۴۰ هزار مترمکعب تعیین شده است.

نسرین معجنی/آذربایجان‌غربی


شهرستان‌های آذربایجان‌غربی امسال، افت فشار گازی‌ نداشته‌اند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زایمانی که بین 4.5 میلیون وضع حمل یک بار اتفاق می افتد !