پلمب 12 واحد صنفی در مراغه به دلیل بی حجابی


پلمب 12 واحد صنفی در مراغه به دلیل بی حجابی

 فرمانده انتظامی مراغه از پلمب ۱۲ واحد متخلف طی اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنوف خبر داد و گفت: این طرح توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی و با همراهی ارگان‌های مربوطه اجرا شد.  

سرهنگ «توحید فارسی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای این طرح نظارتی و کنترلی از ۱۷۰ واحد صنفی در بخش‌های مختلف و به صورت محسوس و غیرمحسوس بازدید شد.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها به ۸۰ واحد تذکر و اخطار صادر، و ۱۲ واحد صنفی متخلف در رسته‌های آرایشگاه، کافی‌شاپ، قهوه‌خانه، رستوران، شرکت حمل و نقل، کارخانه و غیره نیز پلمب شد.

به گفته «سرهنگ فارسی» اجرای این طرح از ابتدای ماه جاری آغاز شد و موارد تخلف به «رعایت نشدن شئونات اسلامی» در کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها و رستورانها، «برپایی جشن‌های عروسی غیرمتعارف» در یک کارخانه‌ و «دخالت آرایشگاه‌ها در امورات پزشکی» اختصاص داشت.

وی این را هم بیان کرد که برخی از شرکت‌های حمل‌ونقل نیز در برخی از موارد کرایه‌بهای نامتعارف دریافت می‌کنند و دلیل پلمب یکی از همین شرکت‌ها گرانفروشی بوده است.

وی با تاکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا در برخی از موارد مکان‌هایی چون کافی‌شاپ‌ها و رستورانها به پاتوقی برای زیرپا گذاشتن شئونات اسلامی و تخلف صنفی تبدیل می‌شود و پلیس نیز با آن مقابله می‌کند و خروجی کار می‌شود «پلمب».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی