وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان مرخص شد


وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان مرخص شد

پنتاگون اعلام کرد که لوید آستین از بیمارستان مرخص شده، اما برای کسب بهبودی کامل باید مدتی به صورت دورکار وظایف خود را به عنوان وزیر دفاع انجام دهد.

وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان مرخص شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال مشورت‌های صورت‌گرفته با کادر درمانی، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا امروز (دوشنبه) از مرکز درمانی «والتر رید» مرخص شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است که آستین برای کسب بهبودی کامل باید مدتی از حضور در ساختمان پنتاگون خودداری کرده و وظایف خود را از خانه انجام دهد.

مرکز درمانی «والتر رید» هفته گذشته اعلام کرد «لوید آستین» به دلیل ابتلا به بیماری سرطان پروستات، در این مرکز نظامی بستری شده است. عدم اطلاع به‌موقع به کاخ سفید و کنگره آمریکا درباره بستری‌شدن آستین باعث شد تا بسیاری خواستار استعفای او شوند.

آستین که ۷۰ سال سن دارد، مستقیماً پس از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، ارتش ایالات متحده را رهبری می‌کند و وظایفش ایجاب می‌کند که او در هر لحظه برای مقابله با هر بحران امنیت ملی در دسترس باشد. با این حال، کاخ سفید اعلام کرد بایدن به آستین اعتماد دارد و «مشتاقانه منتظر بازگشت او به پنتاگون است».

پنتاگون در حالی از ترخیص آستین خبر داد که بر اساس اظهارات اخیر «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، پزشکان معتقد بودند وزیر دفاع ایالات متحده باید همچنان تحت مراقبت قرار داشته باشد.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه خود اعلام کرد که آستین دیگر به درمان خاصی برای بیماری خود نیاز ندارد و تنها باید مراقبت‌های دوره‌ای پس از عمل برداشت پروستات خود را انجام دهد. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا