تعطیلی برخی از مدارس آذربایجان شرقی برای سومین روز


تعطیلی برخی از مدارس آذربایجان شرقی برای سومین روز

به دنبال بارش برف و کولاک و برودت هوا برخی از مدارس آذربایجان شرقی، فردا، سه‌شنبه، ۲۶ دی ماه برای سومین روز متوالی غیرحضوری شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه روز سه شنبه، ۲۶ دی ماه در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

فعالیت مدارس روستایی ورزقان نیز در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهری نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به شکل غیر حضوری خواهد بود.

مدارس روستایی منطقه هوراند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری، غیرحضوری بوده و مراکز پیش دبستانی تعطیل است؛ مقاطع متوسطه اول و دوم هوراند نیز با دو ساعت تاخیر فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

فعالیت مدارس شهری و روستایی منطقه کلیبر نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی و مدارس روستایی در مقطع تحصیلی متوسطه اول در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهد بود.

امتحانات داخلی در مناطقی که مدارس غیر حضوری شده است لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد.

همچنین مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری است.

در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!