وضع مقررات منع آمد و شد در موریس به دلیل طوفان + ویدئو


وضع مقررات منع آمد و شد در موریس به دلیل طوفان + ویدئو

روزنامه محلی L'Express گزارش می دهد که مقامات موریس به دلیل طوفان بلال که در حال نزدیک شدن به کشور جزیره ای در اقیانوس هند است، مقررات منع آمد و شد را اعلام کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، طوفان در حال حرکت به سمت موریس باعث بارش بارانی شد که پایتخت این کشور، پورت لوئیس را زیر آب برده است. مقامات روز دوشنبه را روز غیرکاری اعلام کردند و کلاس ها در مدارس و دانشگاه ها را لغو کردند. هشدار طوفان در این جزیره اعلام شده است.
رئیس پلیس ملی، آنیل کومار دیپ، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که منع آمد و شد از ساعت 22:00 روز دوشنبه تا ساعت 12:00 روز سه شنبه اجرا خواهد شد.
متخلفان با جریمه ای تا 100 هزار روپیه موریس (2.3 هزار دلار) یا حبس تا دو سال مواجه است. فقط پرسنل اورژانس و خدمات ضروری اجازه تردد در خیابان ها را خواهند داشت.
روزنامه موریسین گزارش داد که یک نفر بر اثر سیل در پورت لوئیس جان خود را از دست داده است.
به گزارش نشریه موریس اینفو، نخست وزیر این کشور، پراویند جوگناوث، مدیر سرویس هواشناسی ملی را که در پیش بینی این فاجعه ناتوان بود، برکنار کرد.
طوفان بلال پس از عبور از Reunion به موریس خواهد رسید. در بخش خارج از کشور فرانسه، طبق آخرین داده ها، تقریبا 40 درصد از خانوارها بدون برق مانده اند، یک نفر جان خود را از دست داده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال شمع روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403