تیپ اسپرت سیما تیرانداز با مو‌های نارنجی + عکس


تیپ اسپرت سیما تیرانداز با مو‌های نارنجی + عکس

عکس جدیدی از سیما تیرانداز بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است. مو‌های نارنجی رنگ و استایل زمستانی آبی و نارنجی خانم بازیگر باعث حواشی زیادی در اینستاگرام شده است.

تیپ اسپرت سیما تیرانداز با مو‌های نارنجی + عکس

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیما تیرانداز متولد ۹ شهریور ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما تئاتر است.

سیما تیرانداز در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۳ ساله بود با ناصر هاشمی بازیگر ۳۹ ساله ازدواج کرد که آشنایی این دو در سال ۱۳۷۲ در بازی‌های تئاتر شروع شد. این زوج، اما در سال ۱۳۸۲ بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. خانم تیرانداز برای بار دوم با آقای مجید جوزانی ازدواج کرد و از وی صاحب پسری بنام آریانا ۱۲ ساله است، آقای جوزانی سابقه بازیگری در دهه هشتاد را دارد.

خانم بازیگر: یکی از آرزوهایم اینست که فیلم اکشن بازی کنم، از طرفی عاشق این هستم که مدیرعامل خانه هنرمندان بشوم قطعا دست به فضای آن نمیزنم، اما تئاترهایش را بیشتر رونق می‌دهم و نمایشگاه نقاشی در آن برپا و از هنرمندان گمنام حمایت می‌کنم.

بیشتر شهرت خانم تیرانداز از سال ۱۳۸۸ با سریال ستایش در نقش انیس شروع شد که بازی اش در هر سه فصل این مجموعه با تحسین منتقدان روبرو بود. بازی در سریال دودکش سال ۱۳۹۲ از دیگر کار‌های بیادماندنی ایشان می‌باشد. / روزنو

تیپ اسپرت سیما تیرانداز با مو‌های نارنجی + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی