رسمی/ سرمربی جدید آاس رم معرفی شد/ سردار آزمون شاگرد گلادیاتور محبوب


رسمی/ سرمربی جدید آاس رم معرفی شد/ سردار آزمون شاگرد گلادیاتور محبوب

به گزارش رکنا به نقل از وب‌سایت آاس رم، دنیله ده روسی ، هافبک محبوب پیشین جالوروسی جانشین ژوزه مورینیو شد و با امضای قراردادی تا پایان فصل 24-2023 هدایت آاس رم را به دست گرفت. بدین ترتیب...

به گزارش رکنا به نقل از وب‌سایت آاس رم، دنیله ده روسی ، هافبک محبوب پیشین جالوروسی جانشین ژوزه مورینیو شد و با امضای قراردادی تا پایان فصل 24-2023 هدایت آاس رم را به دست گرفت. بدین ترتیب سردار آزمون شاگرد گلادیاتور محبوب رمی ها شد.

به گفته منابع غیررسمی معتبر از جمله جانلوکا دی مارتزیو، در صورتی که ده روسی نتایج مثبت بگیرد، ممکن است قراردادش برای فصول آینده هم تمدید شود. این سرمربی 40 ساله اعضای کادرفنی‌اش را هم انتخاب کرده است؛ گولیلمو جاکوماتزی و امانوئله مانچینی، همکار پدرش در جوانان رم. همچنین ساعت 19:30 به وقت تهران، اولین تمرین آاس رم با هدایت ده روسی برگزار خواهد شد.

دن و رایان فریدکین، مالکان آاس رم در خصوص همکاری با ده روسی، این بیانیه را منتشر کرده‌اند:

از سپردن مسئولیت فنی آاس رم به دنیله ده روسی خوشحالیم چون باور داریم قدرت رهبری و جاه‌طلبی‌ای که همیشه همراه اوست، می‌تواند در تعقیب اهداف تیم تا پایان فصل، سرنوشت‌ساز باشد. ما از پیوند ناگسستنی دنیله با باشگاه باخبر بودیم اما اشتیاقی که باعث شد او فورا این چالشِ طی ماه‌های آتی را بپذیرد، بیش از پیش ما را در این موضوع که او می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای ارزش‌های این باشگاه باشد، متقاعد کرد. به خانه خوش برگشتی دنیله.


رسمی/ سرمربی جدید آاس رم معرفی شد/ سردار آزمون شاگرد گلادیاتور محبوب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دعوای "بریتنی" با نامزد جدیدش به آمبولانس ختم شد!