حسینی:‌تمام تیم متحد و یکدل هستند


حسینی:‌تمام تیم متحد و یکدل هستند

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان با ذهنیت برنده تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا در این رقابت شرکت کنند.

حسینی:‌تمام تیم متحد و یکدل هستند

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتبال ایران پیش از تمرین امروز (سه شنبه) در قطر اظهار کرد: خدا را شکر قبل از اینکه وارد این بازی‌ها شویم اردوی خوبی در کیش داشتیم. به نظرم آن اردو خیلی به ما کمک کرد و توانستیم در بازی اول که خودتان می دانید خیلی سخت است، به پیروزی برسیم. در هر تورنمنت که باشید حریف مهم نیست، بازی اول سخت است. باید بازی خوبی ارائه می‌دادیم و آماده هستیم تا یک بازی خوب دیگر انجام دهیم.

دروازه‌بان تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که اگر مثل جام جهانی امکان استفاده از او پیش بیاید، آمادگی حضور در دروازه تیم‌ملی را دارد، گفت: همه ما اینجا هستیم که ۱۰۰ درصد آماده باشیم و بتوانیم هر موقع که به میدان رفتیم، مثمرثمر باشیم و به تیم ملی کمک کنیم.

او درباره شرایط تیم ملی گفت: همه هدف ما این است که بتوانیم به یک موفقیت خیلی بزرگ برسیم. تمام تیم متحد و یکدل هستند. واقعا هر روز برای این تلاش می‌کنیم و حریف را آنالیز می‌کنیم. بعد از مرحله گروهی شاید مسابقات سخت‌تر شود اما ذهن برنده داریم و امیدواریم به موفقیت برسیم و دل مردم را شاد کنیم./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت