امیر آشتیانی: هیچ محدودیتی در دفاع از منافع ملی قائل نیستیم


امیر آشتیانی: هیچ محدودیتی در دفاع از منافع ملی قائل نیستیم

وزیر دفاع گفت:‌ در دفاع از منافع ملی و مردم‌مان هیچ محدودیتی قائل نیستیم و با اقتدار برخورد می کنیم.

امیر آشتیانی: هیچ محدودیتی در دفاع از منافع ملی قائل نیستیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشیبانی نیروهای مسلح امروز (چهارشنبه 27 دی ماه) در حاشیه هیأت دولت گفت: ما یک رابطه راهبردی با روسیه داریم و آنها هم مصر دادند و قول دادند رعایت کنند.

وی افزود: در خصوص ملاحظاتی که در منطقه داریم و باید رعایت شود مخصوصا احترام به حق حاکمیت مان، با وزیر دفاع روسیه صحبت کردیم و او هم این مسأله را تأیید کرد.

وزیر دفاع تأکید کرد: بنا شد در تفاهم نامه ای که قرار است با وزارت خارجه دنبال کنند حتما لحاظ کنند که مواردی که به امنیت و حاکمیت و تمامیت ارضی ما مربوط می شود روسیه کاملا رعایت و دنبال کند چراکه ما یک ارتباط راهبردی با روسیه داریم. فکر می‌کنم که آنها هم نسبت به این قضیه مصر هستند و قول داده‌اند این موضوع را رعایت کنند.

امیر آشتیانی در پاسخ به سوالی درباره عملیات موشکی سپاه علیه مقر تروریست‌ها بیان کرد: در دفاع از منافع ملی و مردم مان هیچ محدودیتی قائل نیستیم و با اقتدار برخورد می کنیم.

وی ادامه داد: تروریسم را در سراسر جهان محکوم می کنیم. هر نوع اقدامی که در برابر نقض حقوق مردم ایران حتما عکس العمل نشان خواهیم داد و به شدت هم واکنش نشان می دهیم و هیچ محدودیتی هم قائل نیستیم.

وزیر دفاع تصریح کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران به حقوق و منافع و تمامیت ارضی همه کشورها به ویژه همسایگان خود احترام می گذارد ولی به هیچ وجه نمی پذیریم در مرزهای ما شیطنت کنند و حتما برخورد می کنیم./ فارس


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه سنگین مدیر سپاهان به پرسپولیس و فدراسیون